Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Innan jag åkte till affären velade jag mellan den och Nexus 7, men när jag stod och testade lite så kändes 7:an alldeles för liten. Hittills, efter några timmars lek, är jag väldigt nöjd. :D

Den är undebar, älskar min! Du valde helt rätt!

Niffeluring: Håller le tums et le tår för att du får ditt paket snart!

(Och nu måste jag nog kolla Asos innan jag går på sussen, grupptrycket kväver mig)

tack kära du! kan hända att jag blir tokig annars.

Ahh jag har den som inte heter 2 utan bara 10.1 och är skitnöjd!

Föresten så såg jag dig på Marieberg galleria i lördags :P

Japp!
Min man är från Örebro så vi var och hälsade på släkten. Så vi passade på att ta en tur där då.

kl

Köpte en julklapp till mig själv idag, världens gulligaste odd molly topp!

pic_50d1cbfa9606ee2657e29384.jpg

Och sköna :love: ska bara i en varmare sula så lägger jag undan conversen för vintern!

Finns lite överallt bla på Kicks :)

Tittade på Kicks hemsida men där gick det inte att klicka hem, det var liksom med i rekommenderade artiklar om man gick in på ett annat lack av samma märke, men gick inte att lägga till i korgen :eek:

Får helt enkelt springa raka vägen till en butik så fort jag får lite ledigt :D
(för jäklar vad jag fastnade för just den "färgen":love:)

*kl*
Köpte mig ett magnetic nagellack från Isadora idag. Och jag tror att jag är lite kär :p
Blir till att köpa någon mer magnet för att variera mönster och kanske någon färg till

Visste inte att Ica hade nagellack! :D

Köpte dessa idag. Har dom i svart men kände att jag var tvungen att ha dom i brunt också ;)

acne-spin-bruna-2.jpg

(lånad bild)

Ica Maxi här i stan har en avdelning för kosmetik som är nästan lika stor som Åhléns avdelning. Men hälften så dyrt! Och samma märken! :eek: China glaze kostar 150:-/flaskan på Åhléns, men på Ica kostar de 69:-/flaskan!

Supersnygga skor, jag vill ha likadana! :o

Men shit va gött! Ica is the place to be ;) Synd att det inte finns nåt större ICA typ ICA Maxi i innerstan. Mitt skit-ICA lär ju inte ha...

Visst är dom! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka