Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl

Har precis fått hem dessa snygga kängor från Replay, är kär :love:

bild-21.jpg

Var dom är köpta ifrån framgår från bilden ;)

Verkar tyvärr inte finnas kvar på Zalando nu.. men modellen heter iaf Replay Tobi så sök på det så kanske den finns kvar någon annanstans :)

Just ja här är klänningen jag råkade spontanköpa.
Ignorera att jag har sovfrisyr och en konstig polotröja under. Gick ut typ i sömnen från lägenheten. Kanske förklarar att jag köpte en klänning istället för ett par strumpbyxor som var planen :angel:

71137b146c6911e2a2fe22000a1f8ce3_7.jpg

Mönstret...

ce9e2cec6c6a11e2bbd422000a1f9ab2_7.jpg

Köpt två kavajer som är helt underbara, speciellt den ljusa som jag fyndade rejääält! :love:
Båda kostade totalt 330 kr så det ser jag som fynd på båda iof! ^^

hmshoppingfeb003_511a1c429606ee128913cd45.jpg

Kunde inte låta bli dom här godbitarna trots jag inte kommer ha användning för dom på evigheter typ!

blogger-image-2032109221.jpg

:love:

Supersnygga, det är så himla fint med ankelrem :love::love:

Detta söta setet fick följa med hem idag, jag har stooort behov av att uppdatera underklädeslådan och detta fick bli en början :)
bild-2_511b9aceddf2b345b5efc66e.jpg

Jag brukar inte heller passa så bra i HMs bh:ar, men denna fanns i 70c och var lite annorlunda i modellen, så det gick bra, som tur var för jag blev helt kär i den :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur