Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag har shoppat loss! Tråkigt nog inga bilder, as always, men ändå.

Tre baströjor, blå, randig och röd.
En skitsnygg skinnjacka. :love:
En ny lila sportbh.
En våg.
Tre nya piercingar, som var nedsatta på rea från 100kr till 25! :D

Underbart armband, blev helt kär! :love:

Ny plånbok & nya naglar :D

Köpte även en fint stickad tröja och en svart långärmad baströja

Har klämt, kännt, suktat och på gränsen till luktat på dessa underbaringar i en månad minst nu. Och i helgen damp en rabattkupong ner i mailen så nu är dom mina. Funderar på att dra på dom och tassa in till maken i sängen så det blir lite åka av :angel::D

9395305873438.jpg

Snygga!! De är lagom :)
Såg några på nelly med taggar på tårna :D såg lite farliga ut

Passar på att fråga när ni ändå pratar om det, kommer dom vara inne i år eller funkar dom alltid?

*kl*

Alltså... Det är ju det här med löparskor... :angel:

10179-3_1_700x700.jpg

Och så blev det två träningstoppar på Stadium Outlet också. Är så himla glad över att vara frisk och kunna träna igen! :love:

Härligt att du är frisk! Du borde komma tillbaka till beachtråden, du är en så himla bra träningsinspiration!

Och just de där löpskorna provade jag på Löplabbet i lördags och de kändes jättebra! Dock tog säljaren fram ett sista par skor som kändes ännu lite bättre :)

Jag läser i beachtråden varje dag. ;) Har varit igång ett par veckor nu, så snart dyker jag nog upp. :D

Vad blev det för skor för dig?

Har varit nyfiken på Brooks länge men aldrig kommit mig för att prova. Får sätta upp det på listan. ;)

Haha, jag är ingen modeguru direkt, men min åsikt är iaf att dom där klassiska plaggen, tex trenchcoat eller den lilla svarta, alltid är snyggt!

Då borde min svarta funka :)
Har inte planerat för vårjacka än och nu slipper jag tänka på det. Å just svart passar ju till allt.

*kl*
Jag har shoppat en del idag.

Bland annat:
6030228_DOTTED_FRONT_450.png

Denna, fast annan färg jag inte hittar bild på.
X12004-237.jpg

Sen har jag köpt en till klänning och ett skärp men det hittar jag inga bilder på

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka