Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Kl: köpt kläder till sonen, jeans och byxor t mig och leopardmönstrade kilklacksskor :) och en tröja! Har inga bilder då jag inte har fått hem det än. Men ser fram emot lite fler byxor som faktiskt är i min storlek och inte för stora.

Kjol från TopShop:

27E01DBLE_2_large.jpg

Blus från Dorothy Perkins:

05324100_3_large.jpg

Väska från Accessorize:

8854717104158.jpg

Klänning från New Look:

279349640

Gud, nu får det nog bli lite shoppingstopp för mig ett tag tror jag här... Fast jag ska på semester om två veckor... Men efter det? :angel:

VA! :eek: :eek: Menar du att du inte är två skitar hög skruttandes på Sunny? :eek:
Lugnt, jag börjar bli orolig över att Ove blir 180+ ...

äh, fattar inte hur man länkar till bild från nelly :(

Senast ändrad:

*kl*

Äntligen ny mobil på väg till mig. Efter att ha tappat min nuvarande Sony Ericsson så där tusen gånger så är den lite kantstött och ful, men eftersom den ändå hållt så bra vågar jag inte byta märke :laugh:. Acro S.
acros-86a4e486.jpg

819210-0029_5

Tack Monifa :D fick det ändå inte att funka men hitta en bild när ja googla
Den har jag beställt iaf :)

Senast ändrad:

:)

-----

Jag har förnyat underklädes-lådan en del:laugh: och så en vanlig, lite längre rosa t-shirt, + en turkos typ likadan som jag glömde fota.

lingerie001_zps80dbfaad.jpg

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka