Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

skor filippa k
filippa-k-martina-stovletter-svart-g00017bdbd.jpg

grå stickad tröja

5612514819_1_1_6.jpg

jeans & other stories(ny favoritaffär :love: )
0152456002_1_100011.jpg

en ljusgrå sidenhalsduk och armband, mm

påskpresent från pv
prod-405134-442-FV-n-1.jpg

kl*
Ett par Nike SB Limited, designed by Paul Rodriguez
NIKE_SB_VULC_ROD_TEAM_RED_BLACK__1-600x600.jpg

Hallelujah moment varje gång mina fötter får bära dessa godingar:love:, Nikes skate skor är seriöst de skönaste skor som existerar! Gett bort mina converse då jag vägra sätta på mig så obekväma skor någonsin igen :angel:

Åh men de första skorna är ju så snygga! Älskar den färgen! Funderade på att köpa dem förra året men var för snål. Nu ska det bli av tror jag :D

De vita är ju också najs och tightsen vet du redan att jag dreglar över ;)

Mm, var tvungen att ha dem! :p
Finns skitfina aprikosa med, men då jag redan har typ 8 par Converse fick det räcka med två... :angel:
Mina vita fick slängas för att de var så sunkiga & trasiga, så nya vita var ett måste! :D

Tycker du ska satsa på de gröna Conversen & tightsen nu när de har bra deal på Stadium. Då får man ju något "gratis". :p Hade aldrig köpt de där tightsen annars, men nu så! :D

Jo det hade jag gärna gjort om det inte vore för att jag bor på en ö utan Stadiumbutik :devil:

Har de kvar dealen när jag åker till Stockholm om några veckor ska jag slå till! :D

Åh de där tightsen står högst upp på min önskelista just nu! Så snygga! :love:
Men har satt shoppingförbud på mig själv tills jag åker till NYC i maj!

Jag utnyttjade lite medlemspriser samt 20% på allt i Stadiums webbshop häromdagen, slutade på blygsamma 580:- för alltihopa. Mycket nöjd med det eftersom träningsutrustning inte riktigt fanns med i budgeten samma månad som hela gymkortet skulle betalas. Att mamma sedan kom och gav mig pengar för skorna i efterhand blev ett plus i kanten :love: och nu kan jag äntligen byta ut mina gamla skor som jag köpte på barnavdelningen våren -06 för typ 300 kr på rea, de har fungerat för allt från terränglöpning till träning på gym och som arbetsskor så det är nog hög tid att de pensioneras :angel:

112768_006_d1.jpg

138507_001.jpg

142655_001.jpg

De är riktigt schysta faktiskt! Bara haft dem på mig en gång men de kändes riktigt bra! Gött med tights som är lite...fastare. :p :D

Undret: Fint med nya träningskläder. Det blir liksom ytterligare lite roligare med träning då! :D

kl

Tänkte fira kursslut med ett par bra träningsskor...

Men det blev ett set från Chantelle istället:

225020-0047_1

Men tycker faktiskt att jag kan lägga det under kategorin "träning", det måste väl räknas som träningsmotivation? :angel:

*kl*

Är kär i mina nya skor!!
IMG_7081_zpsca6a7f30.jpg

Resten av dagens shopping:
IMG_7100_zpsfaca0a16.jpg

Löövely neonkorallish lös kavaj/jacka/blus i chiffong

IMG_7093_zpsd347e519.jpg

IMG_7092_zps57791200.jpg

Skjorta i denimtyg

IMG_7091_zps54a9182e.jpg

IMG_7090_zps6ffec8bb.jpg

Man kan inte se riktigt men en rad är strasstenar i samma färg som örhängena nedanför

IMG_7088_zpsfdab6be1.jpg

IMG_7087_zps8a038ff5.jpg

IMG_7086_zps7674dd64.jpg

Jag tycker att det är sommar nu och köper allt persika/korallfärgat jag ser!

ÅHÅ SÅ SNYGG

var haru köpt den?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka