Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skor!
10326559_1590873024471583_311870707_n.jpg


Klänning
78b705d8d47411e39e910002c9de9094_8.jpg
 
Eftersom det har kommit en, om än felaktig, faktura nu så kan man väl säga att jag och sambon nu köpt tillval till lägenheten. :D Lite bättre köksutrustning, annat kakel och snyggare innerdörrar, men framförallt detta fantastiska golv:

tragolv-tarkett-tango-ek-rustik-vit-plank.jpg
 
  • Gilla
Reactions: oxo
Inte shoppat till mig, men till dottern.
Ett nytt solkskydd, mest för att jag stör mig på det könsorienterade hon har med Disneyprinsessor på:wtf:
solskydd_zpsfa936078.jpg

Och så en ny luvjacka som passar oss som både gillar musik och film.

fullmetaljacket_zps03dd5a4e.jpg
 
Jag beställde just nya vinterstövlar. Rätt tråkig grej att beställa i maj men jag har spanat på dem hela vintern, min storlek fanns kvar och de säljs nu för mindre än halva priset så jag kände mig tvungen att slå till.

L_MERRELL_NATALYA_2.jpg


Spontanköpte en skaljacka också som jag väl egentligen inte riktigt behöver :angel:, men jag försvarar den med att jag då kan ha min nuvarande skaljacka som ridjacka vid dåligt väder. Man kan aldrig ha för många skaljackor, eller hur var det nu?

L_TNF_WALPINEPROJECTJKT_10.jpg
 
Hjälp, jag har beslutsångest! :wtf: Ska köpa en tröja att ha i stallet. Kommer väl säkert ha på mig den annars också..
Den vänstra är egentligen perfekt pga att den har en hög krage vilket jag gillar MEN jag tycker det ser ut som att den är lite tjockare i tyget?
Den högra har en snyggare färg (det är iof en ljusare bild) och den verkar ha tunnare tyg.

Vad tycker ni?


namnlost-1_536919852a6b226c4185f07f.jpg
 
Köpt massa småskit till nya (lilla) lägenheten. :)

Mini-kaffepress från Bodum
Liten rostfri mjölkkanna från Alessi
Liten skål i marmor, att ha som saltkar
Fruktskål från By Lassen
Fina målade japanska ätpinnar, Myrorna
Krokar från Vipp

Och så fick jag coasters i blågrönt lergods som en japansk kompis gjort. :love:

Och köpte världens sötaste brandsläckare, den är typ stor som en apelsin haha
0fc39f45a062fe8d3a6a2b06edd079e2.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 903
Senast: farin
·
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
28 29 30
Svar
595
· Visningar
31 179
Senast: Nixehen
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 684
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
182 776
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp