Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har köpt den här klänningen till ett bröllop på lördag. Men jag vet inte vad jag ska ha till. Jag vill ha nånting över axlarna åtminstone i kyrkan och på kvällen. Skorna jag tänkte ha är enklare svarta sandaler.
![]()
@zassoo Jättefina grejer!Hur är skorna? Bekväma? Snygga på? Är fett sugen på att beställa [men borde inte] men är lite orolig för att de inte är sköna, eller att de ser märkliga ut på pga låg klack. Tankar?
Jo men precis, jag tänker likadant - just att jag vill kunna gå (och dansa!) i dem såklart. Därför är ju låg klack himla bra. Du har ingen bild när du har dem på dig?Jag tycker skorna är fina på, och helt okej bekväma (de är ju ändå från DinSko). Har inte haft dem på mig mer än ett par minuter dock
Angående klacken så ptja, lite högre klack hade säkert varit snyggare men jag vill kunna gå i dem så det känns okej
Min syster påstod att det är modernt med lite lägre klack nu så jag förlitar mig på henne, haha! Mvh fröken IngenModekoll
Åh men gulle! Det ser ju jättefint ut ju!
Åh men gulle! Det ser ju jättefint ut ju!Ska absolut köpa likadana när jag kommer till Sverige
(lovar att inte hänga på samma ställen som dig så du slipper DÖSKÄMMAS över att vi har likadana skor
![]()
)
Haha!Det hoppas jag VERKLIGEN! Jag är ju så mån om min image som cool och unik
/töntig och mainstream![]()
Men vilken gosig!! Skicka hit den!
Men vilken gosig!! Skicka hit den!
Oj, en sån viktig katt men då så viktiga åtaganden! Det borde jag ha förstått. Jag återkommer när duschsilskrisen är över!Tyvärr, hon är just nu mycket upptagen med att stirra ner i duschsilen. Kan du återkomma?