Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har köpt den här klänningen till ett bröllop på lördag. Men jag vet inte vad jag ska ha till. Jag vill ha nånting över axlarna åtminstone i kyrkan och på kvällen. Skorna jag tänkte ha är enklare svarta sandaler.
14015644_WildAster_001_ProductLarge.jpg

Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har köpt den här klänningen till ett bröllop på lördag. Men jag vet inte vad jag ska ha till. Jag vill ha nånting över axlarna åtminstone i kyrkan och på kvällen. Skorna jag tänkte ha är enklare svarta sandaler.
14015644_WildAster_001_ProductLarge.jpg

Åh, så fin!! Är den så lila som bilderna visar? Ska på bröllop i sommar där klädkoden är lila vilket är den enda färg jag helt saknar i min garderob...

@zassoo Jättefina grejer! :) Hur är skorna? Bekväma? Snygga på? Är fett sugen på att beställa [men borde inte] men är lite orolig för att de inte är sköna, eller att de ser märkliga ut på pga låg klack. Tankar?

Jag tycker skorna är fina på, och helt okej bekväma (de är ju ändå från DinSko :p). Har inte haft dem på mig mer än ett par minuter dock ;) Angående klacken så ptja, lite högre klack hade säkert varit snyggare men jag vill kunna gå i dem så det känns okej :D Min syster påstod att det är modernt med lite lägre klack nu så jag förlitar mig på henne, haha! Mvh fröken IngenModekoll

Jag tycker skorna är fina på, och helt okej bekväma (de är ju ändå från DinSko :p). Har inte haft dem på mig mer än ett par minuter dock ;) Angående klacken så ptja, lite högre klack hade säkert varit snyggare men jag vill kunna gå i dem så det känns okej :D Min syster påstod att det är modernt med lite lägre klack nu så jag förlitar mig på henne, haha! Mvh fröken IngenModekoll
Jo men precis, jag tänker likadant - just att jag vill kunna gå (och dansa!) i dem såklart. Därför är ju låg klack himla bra. Du har ingen bild när du har dem på dig?

Tycker de ser sjukt fina ut på bilden :)

Jag har inte köpt, än, men jag är lite sugen på att köpa den här klänningen. Det som får mig att tveka är mönstret. Först provade jag den inte ens eftersom jag tänkte att det skulle se helt galet ut på mig, men den visade sig vara galet bekväm... Nu fanns den dock inte i rätt storlek, klänningen på bilden är absolut för stor och jag håller in den i midjan för att den inte ska rasa ner.

Meeen, vet någon här om det finns någon liknande klänning någonstans? Någon som är tunn och sval(!), inte för lång, inte för urringad och som markerar midjan och inte försöker skapa någon midja uppe på revbenen.
10292538_331233593691694_4914735821815803021_n.jpg

Har shoppat en resväska full i London, men orkar inte fota allt (eftersom typ nästan allt utom en ansenlig mängd underkläder är second hand så kan jag ju inte gräva fram produktbilder heller, dåligt för min lata sida :angel: ). Dock klickat hem det här, och hoppas att det passar till min minilaptop (som är supersvår att hitta en bra fodral till).

456565_in_xl.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
420
· Visningar
9 487
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 730
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 200
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 554
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka