Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ett supersött linne på Cubus! (oops smutsig spegel)
![]()
![]()
Oooh ett likadant! Jag vågade inte köpa det vita, skulle lyckas smutsa ner det på ungefär tre minuterSå jävla snyggt linne! (tror det är samma som det @cili köpte häromdagen?). Ett sånt vill jag med ha!
Och det är inte bara linnet som är snyggt på bilden, utan även du!
Oooh ett likadant! Jag vågade inte köpa det vita, skulle lyckas smutsa ner det på ungefär tre minuter![]()
Jag tror jag ska unna mig ett sånt idag jag![]()
Äh. Blev inget linne...
Blev för stressad när jag stod och provade, och hann inte riktigt bestämma mig för vilken storlek som var bäst.
Tyckte jag fick för mycket tuttar också, vilket inte är det minsta sant, då de är rätt små. Haha. Jag är bara inte van vid urringning
Sen fick jag beslutsångest när jag hittade det svarta med. Så då blev det inget alls![]()
Åh, tyckte också att det var ett jättegulligt linne. Men blev tuttarna jättestora?[/QUOTE
Alltså, nä... Men jag har aldrig urringade kläder, haha
Berodde nog mest på det.
@niphredil, jag kunde ha S även om det var tight. Så, jag skulle nog säga xs för din del![]()
@pepp Du kan ju inte säga sådär och inte lägga in en bild när de faktiskt är PÅ![]()
Äh. Blev inget linne...
Blev för stressad när jag stod och provade, och hann inte riktigt bestämma mig för vilken storlek som var bäst.
Tyckte jag fick för mycket tuttar också, vilket inte är det minsta sant, då de är rätt små. Haha. Jag är bara inte van vid urringning![]()
Haha, jag är liksom van vid att inte ha någraOch jag som tyckte den plattade till mina bröst![]()