Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
bild42_zps631079bc.jpg

Beställde en bikini som jag älskar :love:

Jag tror jag ska unna mig ett sånt idag jag :)

Äh. Blev inget linne...
Blev för stressad när jag stod och provade, och hann inte riktigt bestämma mig för vilken storlek som var bäst.
Tyckte jag fick för mycket tuttar också, vilket inte är det minsta sant, då de är rätt små. Haha. Jag är bara inte van vid urringning :p

Sen fick jag beslutsångest när jag hittade det svarta med. Så då blev det inget alls :p

@Sleepan Hur är de i storlekarna? Jag skulle gärna vilja ha en men det är ju svårt utan att prova själv.

Äh. Blev inget linne...
Blev för stressad när jag stod och provade, och hann inte riktigt bestämma mig för vilken storlek som var bäst.
Tyckte jag fick för mycket tuttar också, vilket inte är det minsta sant, då de är rätt små. Haha. Jag är bara inte van vid urringning :p

Sen fick jag beslutsångest när jag hittade det svarta med. Så då blev det inget alls :p

Åh, tyckte också att det var ett jättegulligt linne. Men blev tuttarna jättestora?

Denna kom igår och jag lyckades pricka in kulör på ren chansning som visade sig vara så perfekt i färgen det kan bli :bump:
Generate.ashx

Äh. Blev inget linne...

Och jag som tyckte den plattade till mina bröst:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 428
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 122
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 541
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka