Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
@zassoo Indeed! Det enda som skiljer är att Donsö har lite smalare ben och bordsskivan är av större plankor istället för fingerskarvat trä (vilket gör bordet en tusenlapp dyrare...).

Någon storbystad som provat wonderbra ultimate strapless? Sugen på att prova men 500 kr känns mycket.
Jag är inte storbystad förvisso (eller ja, jämfört med min sambo kanske men ingen annan) men jag har provat den och kan säga att jag fick ärr av den och den gjorde snoront. Den sitter verkligen uppe men jag var illröd i dagar efteråt där den liksom sugit sig fast.

Jag kastade min, skulle aldrig våga använda den igen.

Jag är inte storbystad förvisso (eller ja, jämfört med min sambo kanske men ingen annan) men jag har provat den och kan säga att jag fick ärr av den och den gjorde snoront. Den sitter verkligen uppe men jag var illröd i dagar efteråt där den liksom sugit sig fast.

Jag kastade min, skulle aldrig våga använda den igen.

Åh nej :( Tack för ditt svar iallafall! Omöjligt att vara snygg och bekväm i axellöst om man har stora bröst. Iallafall för mig :P Om någon har någon bra lösning får ni gärna hojta :D

Någon storbystad som provat wonderbra ultimate strapless? Sugen på att prova men 500 kr känns mycket.

Jag har den. Drar strl 70F-G men har 65-nånting i den tror jag.

Alltså. Den funkar definitivt bättre än någon annan axelbandslös BH jag provat, och jag har provat en del. När jag testar en axelbandslös klänning med den BHn under så tänker jag alltid "jaaa, men det här skulle ju faktiskt kanske kunna funka!" men sedan bär jag den aldrig ändå när det väl kommer till kritan, jag är helt enkelt inte bekväm nog.
Mitt tips är att prova den i butik, så du kan känna efter ordentligt innan om du tror att det kommer att funka för dig.

Jag har den. Drar strl 70F-G men har 65-nånting i den tror jag.

Alltså. Den funkar definitivt bättre än någon annan axelbandslös BH jag provat, och jag har provat en del. När jag testar en axelbandslös klänning med den BHn under så tänker jag alltid "jaaa, men det här skulle ju faktiskt kanske kunna funka!" men sedan bär jag den aldrig ändå när det väl kommer till kritan, jag är helt enkelt inte bekväm nog.
Mitt tips är att prova den i butik, så du kan känna efter ordentligt innan om du tror att det kommer att funka för dig.

Tack för ditt svar! Ska se om jag kan hitta någon butik som har den. Borde väl finnas i underklädsbutiker?

Bord och stolar modell "mina drömköksmöbler är alldeles för dyra och sambons drömköksmöbler är alldeles för stora så vi tar ett möblemang som känns bra, är rätt storlek och hade bekväma stolar och där sambon får sin ekskiva och jag får mina vita ben". Aldrig varit med om maken till en kompromiss! :D Men det känns vettigt, priset blev bra så när vi snubblar på det där möblemanget som är precis rätt kommer det inte ta emot så mycket att byta.

7d613c7a-f7df-42d6-84e8-7d2de7f7c457.jpg

bca343b6-3b77-4209-a005-44faf7ce3442.jpg

(Kan hända att jag gör en kupp mot sambon och slipar och betsar om bordsskiva och stolsits, tänker typ mörkgrått... :angel: )

Snygga:d får man fråga var de är köpta?

Shoppade lite igår på H&M.

En kjol, ett linne, ett par svarta leggins och en jacka/kavaj, typ.

img_20140718_134219_53c93d579606ee1e3bad701d.jpg

img_20140718_134404_53c93de7ddf2b3725c395d22.jpg

Lite nytt från Hemtex. Två handdukar, en kökshandduk, en picknickfilt och så två rosa handdukar som jag ska ha i stallet.

10547109_1506616936240740_1211604399_n.jpg

Ursäkta avsaknaden på byxor, men det var för jobbigt att dra på sig ett par för att ta en bild. Men en tröja från Nike som jag tog några stl för stort så den skulle bli oversize.
img_20140708_123429_53bbf7e52a6b2290b4e23aa9.jpg

Å en ryggsäck från Haglöfs.
img_20140708_123157_53bbfc892a6b2241faae0072.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 423
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 110
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 538
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka