R
Raderad medlem 6459
Äsch, detaljer(och verkligen supermotiverat för henne som hänger i fotriktiga skor och fjällrävenbyxor hela sommaren)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, detaljer(och verkligen supermotiverat för henne som hänger i fotriktiga skor och fjällrävenbyxor hela sommaren)
Fick en fin klänning av min kära sambo
![]()
![]()
Äsch, detaljer. Jag kommer få användning för mina ca tre gånger i sommar typ. Men de är så snygga så det får vara värt det
![]()
Du ska behålla tycker jag.Köpte en jättesöt klänning idag men jag kan inte bestämma mig om jag gillar den på mig och om jag ska behålla den eller inte....??
![]()
![]()
Tror båda funkar finfint
Den där satt ju som en smäck!
Själv beställde jag den här och hoppas att den anländer innan london nästa vecka:
![]()
Jag tog en storlek större än vad jag brukar ha eftersom samma klänning men med ärmar brukar smita åt lite runt bysten, skulle vara skönt med en som sitter lite lösare nu när mitt ryggfett är mitt största komplex![]()
Åh vad trist @LindgrenV! Jag väntar på min så när den kommer kan jag jämföra med dom andra kläderna jag har därifrån.