Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
(och verkligen supermotiverat för henne som hänger i fotriktiga skor och fjällrävenbyxor hela sommaren)
Äsch, detaljer :D. Jag kommer få användning för mina ca tre gånger i sommar typ. Men de är så snygga så det får vara värt det :D

Fick en fin klänning av min kära sambo :love:

20140628_181044_zpscbb52695.jpg

20140628_181041_zps59928555.jpg

Fick en fin klänning av min kära sambo :love:

20140628_181044_zpscbb52695.jpg

20140628_181041_zps59928555.jpg

Den där satt ju som en smäck!

Själv beställde jag den här och hoppas att den anländer innan london nästa vecka:
36-5032.jpg

Jag tog en storlek större än vad jag brukar ha eftersom samma klänning men med ärmar brukar smita åt lite runt bysten, skulle vara skönt med en som sitter lite lösare nu när mitt ryggfett är mitt största komplex :idea:

Jag har säkrat min hygien för de närmaste 7 åren:

jumbo-strawberry-shower-gel_l.jpg

x2

jumbo-satsuma-shower-gel_l.jpg

10206832-1361982558-851111.jpg

x2

condicionador_all_soft_redken_1000ml_1.jpg

allsoft400.jpg

Alltså 2,75 liter duschcreme och 2 liter hårgunk. Våga vägra smuts! eeeh... Kan trösta mig med att jag gjorde ordentliga kap iaf ;)

@nyponros
Jag köpte också sådana megaflaskor All Soft när jag var i USA! Älskar't. Betalade en bråkdel av vad jag fått betala i Sverige och de räckte väl 1 år, med lite gästspel av andra schampon emellanåt. :up:

Har kommit in i ett ordentligt shoppingsug. Eftersom hälften av alla toppar jag köpte förra året antingen krympt i tvätten eller råkade bli färgade av en mörkröd sjal så behövde jag lite nytt.

6 fina toppar blev det. Har även shoppat 7 nya bh:ar. Klickade loss på asos som hade massor i min storlek för typ halva priset jämfört med butikerna här hemma.

Så nu väntar jag med spänning på leveransen nästa vecka

Köpte en jättesöt klänning idag men jag kan inte bestämma mig om jag gillar den på mig och om jag ska behålla den eller inte....??

bild_1_53b55bbfe087c37cc3bcdb9c.jpg
bild_2_53b55bbeddf2b352ea08854d.jpg

@lisa412 Tyckte klänningen var söt och att du passade jättebra i den :). Jag hade behållit om jag vore du!

Den där satt ju som en smäck!

Själv beställde jag den här och hoppas att den anländer innan london nästa vecka:
36-5032.jpg

Jag tog en storlek större än vad jag brukar ha eftersom samma klänning men med ärmar brukar smita åt lite runt bysten, skulle vara skönt med en som sitter lite lösare nu när mitt ryggfett är mitt största komplex :idea:

Antingen är jag ovanligt fet för tillfället, eller så är klänningen liten i storlek, för jag kunde inte knäppa sista decimetern :cry: Åt skogen med mina breda axlar, jag kan ju för tusan aldrig ha några passande kläder! Även blusen jag beställde var för trång över axlarna, men satt otroligt löst på resten av kroppen.

Åh vad trist @LindgrenV! Jag väntar på min så när den kommer kan jag jämföra med dom andra kläderna jag har därifrån.

Då tog jag ändå en storlek större än vad jag vanligtvis har. Jag har väldigt breda axlar men det brukar ändå funka, nu fattades det typ en decimeter (!). Kunde knäppa till lite längre än den markerade midjan bara.. Ska dock spara den och se om jag kanske kan ha den när jag gått ned i vikt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 432
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 142
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 547
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka