Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt andra Lyko-paket dök upp med Kerastasé schampo, Kerastasé serum och Sugar body butter.
Har jag tur hinner min Too Faced mascara komma imorgon :D

Har äntligen hittat denna som varit slut överallt typ:

km-shimmer-shine.jpg

En blus som jag tänkte ha till mina nya byxor:
917841-0046_1

Och en klänning som jag hoppas hinner komma imorgon!
917913-0092_5

Ett par välbehövliga jeans. Vid en jeans-diskussion för en tid sen så rekommenderade mina vänner DrDenim, så det fick bli ett par sådana.
1120101290.jpg

Den här är på väg hem till mig
NA-01-21566-7187_1_450Wx420H.png

Idag har jag även köpt ett par joggingskor, men jag hittar ingen bild på dem och orkar inte fota själv.

Får man efterlysa lite shoppingtips i tråden? Är ute efter lite nya klänningar med kort, trekvart eller långärm som är v-ringad omlott upptill men har något mer elastisk markerad midja som blir en "fluffigare" kjol dvs inget åtstramande omlott hela vägen. Är en svartklädd människa men kanske kan tumma på färgreglerna..tips? :)

Provianterade upp en hel kasse galna accessoarer inför fashionweek. Blev 5-6 halsband, en smärre hög av klossiga armband och örhängen.
Bland annat detta statementhalsband!

10607924_751239721605046_1024253970_n.jpg

Någon här som har koll på en bra och stor sminkbox?

Har googlat mig till att en från Mist för 1400kr skall vara grym!

Något dyr tycker jag väl egentligen men blir man 100% nöjd har saker inget övre pris så att säga :o;) och då kan det vara värt det! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 420
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 107
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 537
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur