Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men visst är den snygg?! Jag älskar den! Känns så klassisk och fin
Jag har en liknande modell i sån där riktig vinterjacka a la tokvarm, men jag har inte gått i den ordentligt sen vintern innan jag fick barnJa men visst är den snygg?! Jag älskar den! Känns så klassisk och fin. Haha ja, jag såg det sen
. Men det är fortfarande över trettio grader varmt än så jag orkade inte dra på mig riktiga skor
![]()
Ja men visst är den fin?@niphredil Skitsnygg! Nu vill jag också ha en sådan. Skulle passa bra nu till höstens alla färger!
Fråga i någon sportaffär. Jag har en skaljacka dom är ganska tunn.@VLMF Lyckades få svar ganska snabbt från kundtjänst och den är vattenavvisande men inte regntät.... Verkar vara svårt att hitta tunna jackor som är regntäta![]()
Idag kom min fina jacka jag fått av mina svärföräldrar. Är fan KÄR i den, tycker den sitter så himla bra och är så himla himla fin
. Har velat ha just den här modellen jättelänge men varit för snål för att lägga ut så mycket så jag är så tacksam för att jag fick den
![]()
![]()
![]()
![]()
@niphredil Vad heter modellen? Den är APFIN!
Det är en BeadnellSupersnygg! Vad heter modellen? Jag älskar också såna fickor!
Tycker den ser så tusen gånger snyggare ut på mig (ursäkta, så får man inte säga) än den gör på modellerna på de flesta hemsidorna:
Tack!Det gör den verkligen. Fattade inte alls vilken modell det var, men den klär dig väldigt bra.
![]()
Hittade äntligen en vardagsklänning som föll mig i smaken.
Tack!Nippe, den var verkligen mycket snyggare på dig. Skit också, jag köpte ju en snordyr brun vaxad jacka i julklapp till mig, men den här var ju underbar.
(jag har en Roadmaster från Belstaff)
Tror du skulle passa jättebra i en sån klänning!Så fin klänning!Vart hittade du den?