Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Ainon Men kanske går bet på färgen?

on15078560_ponderosapine_w.black.jpg

Denna klänning. Ska dock styla den snyggare än på bilderna :p Bubberoom borde kicka sin stylist ;)

rodebjer-mars-dress-lipstick-red_1.jpg

rodebjer-mars-dress-lipstick-red_2.jpg

Ajajajaj sa plånboken, slurp sa huden. Första gången jag faktiskt köpt en hel hudvårdserie och ska ge den ett ordentligt försök, har varit för snål... Men nu så, får hoppas det är värt det!

Jag har samma, inte samma dagcreme bara. Tips är att det finns billigare än på salongerna, bara googla på exuviance billigt så kan du spara hundralappar :)

@lady_vip jag fick det tipset av en vän också, jag ska googla som bara den när detta tar slut :D. Såg att jag kunde tjäna 200 på serumet typ... eeh. Men jag hade presentkort på detta ställe så jag fick det för halva priset ungefär :)

Vad har du för dagkräm?

@nyponros
Jag har Multi-Protective Day Creme.
Mitt största hudproblem är egentligen inkapslade porer, typ innebrännare. Kan få flera i månaden som blir svullna, ömma och ser trist ut, annars är min hy helt ok. Men just detta kan inte ens exuviance få ordning på :(

@nyponros
Jag har Multi-Protective Day Creme.
Mitt största hudproblem är egentligen inkapslade porer, typ innebrännare. Kan få flera i månaden som blir svullna, ömma och ser trist ut, annars är min hy helt ok. Men just detta kan inte ens exuviance få ordning på :(
Men så heter min dagkräm också :). Skulle önska att den gick in snabbare i huden bara, men over all är jag nöjd med serien. Huden känns betydligt nöjdare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 393
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 710
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 095
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 528
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S