Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den kostar 369:- Men man får 15% rabatt och man prenumererar på deras nyhetsbrev och så var det fraktfritt så jag betalde 314:-

Man får också välja 3 gratisprover :D
Men shit vad bra! Varifrån? Det här låter ju definitivt som nåt för mig :D

@lisa412 Åh precis en sån är jag på jakt efter! Vi åker dock till USA snart så jag ska hålla mig till dess. Men måste bara säga att ditt hår är FANTASTISKT FINT! Älskar färgen (eller färgerna rättare sagt) :love:

Jag är desperat efter starkare naglar. Mina bara skivar sig och brister :( Så från och med idag försöker jag med denna:
opi-nail-envy-soft-and-thin.jpg

Sen slogs jag av hur fantastisk jag faktisk är och köpte mig en key pouch för att ja... Presenta mitt fantastiska jag med den :D:
10691843_893600333985172_185035982_n.jpg

@lisa412 Åh precis en sån är jag på jakt efter! Vi åker dock till USA snart så jag ska hålla mig till dess.

Tänk på att du kommer att bli tvungen att ha en adapter till den! Det kanske är självklart, men jag köpte en vågtång i USA som jag använder väldigt sällan just för att jag inte ids leta fram adaptern varje gång.
Det finns kontänger av andra märken som är bra och till bra priser i svenska nätbutiker, jag har till exempel en Remington. :)

Har bott här i Visby i snart strax över två veckor och jag har typ inte varit in i en enda affär förutom mataffärer så idag slog jag till och promenerade bort till Kupan (Röda Korset) för att se om de hade något spännande som kunde passa min student-budget, och det fanns det! Förutom andra säsongen av Game of Thrones för 20:- så fick denna oversize/långa tröjan från H&M's Conscious Collection följa med hem! Har ingen koll på vad den kan tänkas ha kostat från början, men 70:- tycker jag att den var värd :up:
dsc03119_541d8351ddf2b30de294a908.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 388
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 710
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 080
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 523
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka