Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag shoppat :banana:

hmprod

hmprod

hmprod

Tvalpump-Uggla

+ två doftljus, två halsband, en tröja och ett par byxor :D

Haha. :D Jag väntar fortfarande på att den där bäbissjukan ska slå till, känns fortfarande rätt abstrakt att jag är gravid. Är snart halvvägs men känner mig mest bara tjock. :p

Jag kan tänka mig det! Men den borde ju infinna sig snart kan jag tycka. Å andra sidan så är hela graviditet-bebisprocessen rätt spännande, det ÄR ju abstrakt. Att gå från ingenting till att ha en stor gravidmage till att ha en bebis är ungefär lika fascinerande som vad som finns "bakom" rymden. Enligt mig då :o

Edit: Vilket alltså är sjukt spännande i mina ögon. För min hjärna får verkligen inte ihop trådarna riktigt :p

Jag kan tänka mig det! Men den borde ju infinna sig snart kan jag tycka. Å andra sidan så är hela graviditet-bebisprocessen rätt spännande, det ÄR ju abstrakt. Att gå från ingenting till att ha en stor gravidmage till att ha en bebis är ungefär lika fascinerande som vad som finns "bakom" rymden. Enligt mig då :o

Edit: Vilket alltså är sjukt spännande i mina ögon. För min hjärna får verkligen inte ihop trådarna riktigt :p

Jag tror polletten kommer trilla ner när jag börjar känna att det bor någon där inne. Hon sprattlade en hel del på ultraljudet igår men moderkakan har lagt sig mot min mage och då kan den liksom agera stötdämpare, men förhoppningsvis kommer jag kunna känna något snart. :)

Jag tror polletten kommer trilla ner när jag börjar känna att det bor någon där inne. Hon sprattlade en hel del på ultraljudet igår men moderkakan har lagt sig mot min mage och då kan den liksom agera stötdämpare, men förhoppningsvis kommer jag kunna känna något snart. :)

Men åh, vad spännande! :D (För övrigt ser den där koftan ut att vara hur jäkla mysig som helst!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 381
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 833
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 042
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 513
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka