Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AlltsååååååFick hem lite kläder att växa i.
![]()
Byxorna:
![]()
![]()
Den här är inte från deras mammakollektion men den är så stor och fluffig att den kommer att funka bra länge ändå:
![]()
Haha både kläderna och det faktum att = BEBIS. Jag är så SJUKT bebissjuk just nu så det är helt galet.Alltsåååå... vad?![]()
Haha både kläderna och det faktum att = BEBIS. Jag är så SJUKT bebissjuk just nu så det är helt galet.![]()
Haha.Jag väntar fortfarande på att den där bäbissjukan ska slå till, känns fortfarande rätt abstrakt att jag är gravid. Är snart halvvägs men känner mig mest bara tjock.
![]()
Jag kan tänka mig det! Men den borde ju infinna sig snart kan jag tycka. Å andra sidan så är hela graviditet-bebisprocessen rätt spännande, det ÄR ju abstrakt. Att gå från ingenting till att ha en stor gravidmage till att ha en bebis är ungefär lika fascinerande som vad som finns "bakom" rymden. Enligt mig då
Edit: Vilket alltså är sjukt spännande i mina ögon. För min hjärna får verkligen inte ihop trådarna riktigt![]()
Jag tror polletten kommer trilla ner när jag börjar känna att det bor någon där inne. Hon sprattlade en hel del på ultraljudet igår men moderkakan har lagt sig mot min mage och då kan den liksom agera stötdämpare, men förhoppningsvis kommer jag kunna känna något snart.![]()
Mina älskade kängor har gått sönder så behöver skaffa nya. Jag väljer mellan dessa, tycker om båda så det är svårt. Vilka hade ni valt?
![]()
![]()
Vilken härlig cape/jacka! Var kommer den ifrån?Kläderna:
![]()
Tack! Älskar den! Den kommer från H&MVilken härlig cape/jacka! Var kommer den ifrån?
Kläderna:
![]()
Åh men tackGud vad du är vacker! Önskar ibland att jag hade en klädstil (eller var intresserad av kläder öht), då hade jag velat se ut som du.
Köpte en klänning och jacka från Oasis igår, heeeelt kär
![]()
![]()
![]()