SHOPPING - till hemmet! Del 2

igår införskaffades denna. Kommer om en vecka. Jag och sambon har spanat på den i snart 2 års tid :D

4c75acf0-0f0d-46c2-ae75-048ae176ddb0.jpg


Vår tv bänk är alldeles för stor sticker ut på kanterna från väggen så denna kommer passa perfekt
 
Den var verkligen min typ av möbel. Rustik och bastant. Vi har typ ett egengjort matbord och vardagsrumsbord av samma typ.

Vårt matsalsbord är utav den rejälare typen. Vi funderade på att byta ut vardagsrumsbordet till något liknande men tyckte det blev lite väl mycket.

Men detta matbord med stolar är underbara :love: Lite mörkare i verkligheten
https://www.klubbkompis.se/tuva-matbord-180x100cm
 
Förlåt men jag kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Går in i den här tråden flera gånger och mitt blickfång fastnar alltid på denna.

Så kul att få en insyn i vad andra gillar själv kan jag inte bestämma mig för viket :rofl:

Blickfång är den i alla fall :D
Haha :D
När jag visar vissa saker för min mamma som jag vill ha, brukar hon säga "det måste vara en generationsfråga".
Jag kan vara rätt pryd, men samtidigt så tycker jag den är enkel men cool.

Har även denna fast i lite annat utförande som relaterar till Tintin och har en med Milou också.
4050618966_14bd7c7452.jpg
 
Haha :D
När jag visar vissa saker för min mamma som jag vill ha, brukar hon säga "det måste vara en generationsfråga".
Jag kan vara rätt pryd, men samtidigt så tycker jag den är enkel men cool.

Har även denna fast i lite annat utförande som relaterar till Tintin och har en med Milou också.
4050618966_14bd7c7452.jpg

Haha, vi har ju samma smak :D

Vasen från lagerhaus är jag inte jätteförtjust i, tycker den ser ut som en smiley.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 974
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 890
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 099
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp