SHOPPING - till hemmet! Del 2

Blev ny matta här med. Den förra hade verkligen gjort sitt och jag vill inte veta vilka mikroorganismer som troligen bodde i den. Har sneglat på denna matta förr men var tveksam om den skulle bli bra.

Blev hur bra som helst även om bild inte gör det rättvisa. Man behöver ju se hela rummet. Som bonus verkar inte robotdammsugaren hata den, som fallet var med den gamla.

Orkade inte plocka undan och fixa till. Nu får stå ut.

IMG_20190414_173423.jpg
 
Mannen köpte en fin VertiLight till mig i julklapp, som jag inte kunde hitta bra plats för. Blev ett byte mot VertiPlants och de kom upp igår. Mannen fick välja motiv på planscherna i ramarna. Jag är inte övertygad men säger inget då jag fick styra helt hur sakerna skulle sitta... :angel:

5AD84F42-36A5-45D8-B9B9-1434A1E84242.jpeg
 
Mannen köpte en fin VertiLight till mig i julklapp, som jag inte kunde hitta bra plats för. Blev ett byte mot VertiPlants och de kom upp igår. Mannen fick välja motiv på planscherna i ramarna. Jag är inte övertygad men säger inget då jag fick styra helt hur sakerna skulle sitta... :angel:

Visa bifogad fil 28178
Eh sorry men vad är de där verti grejerna för nåt? Plants låter ju som växter men du skriver sen om tavlorna... :o
 
När jag skrev grejerna jag hade köpt så kom jag på en kökshandduk som jag hade köpt till mamma men jag mindes inte var jag köpte den så jag fick vänta tills jag kollade den. Och aha, det var på lagerhaus! :idea:
81846941_1.jpg

Den är så fin! Och köket går i rött och grönt med trä skåpluckor så den passar perfekt :love:
 
Haha! Läste mitt inlägg en gång till nu och det är minst sagt rörigt skrivet... 🤦🏼‍♀️
VertiPlants är vägghängda krukor, de hänger underst i arrangemanget med tavlorna :)
Åååh nu ser jag!! Tyckte vid första ögonkastet att de såg ut som såna där lådhyllor, tittade inte så noga, men vad snyggt! :up::love: Bra sätt att få plats med växter men samtidigt ha plats för katten på fönsterbrädan.. :idea::D
Är vertilights något liknande då? Lampor som ser ut som dem där men upp och ned med lampor i istället för växter kanske? :idea:

Och vilket gulligt litet träd :love:
 
Åååh nu ser jag!! Tyckte vid första ögonkastet att de såg ut som såna där lådhyllor, tittade inte så noga, men vad snyggt! :up::love: Bra sätt att få plats med växter men samtidigt ha plats för katten på fönsterbrädan.. :idea::D
Är vertilights något liknande då? Lampor som ser ut som dem där men upp och ned med lampor i istället för växter kanske? :idea:

Och vilket gulligt litet träd :love:

Vi har plats för grannens katt i fönsterbrädan, hon verkar ha flyttat in 🤔
Precis, lampan ska hänga nedåt. De har massa fint på sin hemsida, alla möjliga färger och även mindre blommor.

Citrusträdet köpte jag faktiskt på Ikea, får se hur väl det håller men det är fint nu 😍
 
Tänkte köpa nya billybokhyllor i färgen valnöt, men den verkar ha utgått, om man har två av den färgen redan, vad tror ni skulle passa bäst till dem? Ekfaner, vit eller svart? :confused:
 
När jag skrev grejerna jag hade köpt så kom jag på en kökshandduk som jag hade köpt till mamma men jag mindes inte var jag köpte den så jag fick vänta tills jag kollade den. Och aha, det var på lagerhaus! :idea:
81846941_1.jpg

Den är så fin! Och köket går i rött och grönt med trä skåpluckor så den passar perfekt :love:
Såg idag på lagerhaus att det här mönstret finns nu på mindre muggar :D:love:
Dock utan handtag :meh: vem f*n kan hålla i en mugg fyllt med varm dryck utan handtag??? Jag är övertygad om att de som kan har ett kontrakt med djävulen :cool:
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 080
Senast: doppler
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 441
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 771
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp