Shopping till katterna!

Sv: Shopping till katterna!

Åhh ännu en fiining.

Tröttnar du är det bara att säga till så kan han få åka på bootcamp till södern.

Får man fråga vad han heter?
 
Sv: Shopping till katterna!

Det där är vad jag kallar kattshopping ;) Fin!

kl
Detta är vad våra katter fick att roa sig med:
598683_10151081994291297_735024371_n.jpg


Lite fjädrar gör susen :D (fast ärligt talat tror jag att sambon tyckte det var roligare än katterna :angel:)
 
Sv: Shopping till katterna!

*kl*

I väntan inför hemkomsten av mina två kattungar har jag förberett mig genom att shoppa loss i diverse nätbutiker!:D

Dels har jag beställt ett klätterträd från Tyskland (efter tips från detta forum), en häftig kattigloo och diverse leksaker. Bilder kommer på dessa när de kommit. Idag spontanshoppade jag en liten, mysig kattigloo på mataffären:

PA100019.jpg
 
Sv: Shopping till katterna!

Den där igloon köpte jag den stora varianten av innan vi skaffade vår äldsta. Den var inte alls populär så sambon försökte sälja den till bekanta :eek: men jag protesterade. Nu är den poppis som tur. :D
 
Sv: Shopping till katterna!

Önskar mina katter ville ligga i en sån mysig. Men nää, de är inte alls intresserade av det. Gamla kartonger ska det vara, så små att man knappt får plats! Kattskrällen :p

Måste snart inhandla en hel hög nya leksaken. Lillkissen är en riktigt buse, både biter sönder och gömmer leksakerna. Hon är mycket upprörd sen hennes favoritmus försvann, jag råkade suga upp den med dammsugaren när hon gömt den under sängen. Jag får väl vara en snäll matte och köpa en ny till henne :p
 
Sv: Shopping till katterna!

Sorbe + sthu: Haha, katter är ju bara för roliga! Katter och kartonger är ett kapitel för sig, så fort det dyker upp en tom kartong någonstans där det finns en katt, sitter det snart en katt i den.:D Måste förövrigt visa den här bilden som jag bara älskar: http://catinabox.org/060529_cats.jpg
Bakgrunden var tydligen att någon hade tappat kartongerna från bilen när de åkte till tippen med skräp och när de kom tillbaka hade deras katter parkerat sig i dem!:rofl:

Till ämnet, nu har mitt klätterträd plus lite andra grejer dykt upp:

PA140024.jpg


Jag lyckades förstås sätta bottenplattan till "huset" bakochfram så hålet till stegen blev på fel sida och naturligtvis upptäckte jag det inte förrän jag sist av allt skulle sätta fast stegen...:p Som tur är har jag en väldigt händig plastpappa så det var snart fixat med en skruvdragare och några skruvar istället.:)

Den mysiga kattigloon
PA140025.jpg


Mattor som ska fånga upp gruset från lådorna samt lite leksaker
PA140027.jpg
 
Sv: Shopping till katterna!

Det där klösträdet är jättebra! Hade ett sånt förut till mina (fast i varianten där man har ytterligare en del till höger om det så det täcker en hel vägg).
Perfekt när det är två eller fler hängpåsar så katterna kan ta var sin :)
 
Sv: Shopping till katterna!

Vad kul att höra om en nöjd kund! Jag hoppas att också mitt blir uppskattat och håller ihop ett bra tag framöver.:)
 
Sv: Shopping till katterna!

Jag vill också köpa ett katträd men min man hatar kattmöbler... :cry:

Jag har lindat in köksbordets ben men det är lite för lågt för vår (stora?) bondkatt.

:angel: Fast en dag tröttnade jag och mitt lite häftiga humör tvingade (:p) mig att med en häftpistol skjuta fast en större dörrmatta på köksväggen!!!!!:devil: Ha!

Vi har snart renoverat varenda vrå i huset men köket är bedrövligt så att häfta upp en dörrmatta på väggen var snarare en förbättring! Han kanske fattar att jag börjar bli desperat... :grin:
 
Sv: Shopping till katterna!

Kollat på banana leaf? Kattens no 1? Petfun?
Dom är lite snyggare än de som vanligen står i djuraffärerna
 
Sv: Shopping till katterna!

Vi behöver ett nytt klösträd till vår katt! Problemet är bara att alla kattmöbler är så jäkla fula! :crazy:
Fick förvisso tips i en annan tråd som jag startade om snygga möbler men då detta är hem till mamma&pappa (jag flyttar snart igen) och dom helst inte vill ha några alls :angel: så känns det dumt att lägga 20´ på något dom kanske plockar bort! :idea::cool:

Finns det nån möbel för några 100 som inte är av djurmönstrat hårigt tyg ;) som kan smälta in lite gran? Typ nån vilokorg och lite klösmöjligheter, sover gör han helst i sängarna eller våra fåtöljer ändå :angel: :rofl:

Skall passa en rejäl grabb på 7,6kg! :love:

427921_10151200487918180_957920578_n.jpg
 
Sv: Shopping till katterna!

Nu kanske du vill ha det snabbt, men mitt tips är annars att hålla koll på blocket och liknande! Vi köpte för några år sedan ett likadant som det stora på bild här ovanför, vitt, för 700 kr!
 
Sv: Shopping till katterna!

Håll koll på Tradera också. Vi har en vit kattställning vi köpte på tradera för en betydligt billigare summa än vad vi skulle behövt ge för den egentligen. Förvisso luddig men eftersom den är vit så smälter den in bättre än en leopardfärgad. Vi har innekatter så den har t om hållt sig vit efter 1½ års användning.

KL
Min senaste shopping blev en underbar liten kattflicka : ). Hon är lite svår att ta kort på då hon antingen sover eller så är det full rulle. Kommer man med kameran vaknar hon nästan direkt och ska direkt fram till den.



 
Sv: Shopping till katterna!

Vi behöver ett nytt klösträd till vår katt! Problemet är bara att alla kattmöbler är så jäkla fula! :crazy:

Koperar det jag skrev ovan ;)

Kollat på banana leaf? Kattens no 1? Petfun?
Dom är lite snyggare än de som vanligen står i djuraffärerna
 
Sv: Shopping till katterna!

Uj, det har blivit mycket köpt nu när Yoga är dålig. Allt är ju förstås relaterat till det.

Kortison
Antibiotika
Blötmat att tvångsmata med
Torrfoder att locka med
B-vitamin
RC Rehydration Support för att täcka ev vätskebrist
Druvsocker
Pro-Kolin
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
909
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 771
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp