Shopping till katterna!

Sv: Shopping till katterna!

Kan PMa dig om var jag köpte det. Normalpriset är runt 3000-3200, men jag hittade det för 1200 inkl frakt hem till dörren :)
 
Sv: Shopping till katterna!

kl

20121202-215322.jpg


En julkalender per katt. 50kr st den 2/12 :D
 
Sv: Shopping till katterna!

Åh den där skulle mina katter älska! Måste ut och leta, finns i djuraffär?
 
Sv: Shopping till katterna!

Min köpte jag på coop. Dom sänkte den till halva priset för att december hunnit börja. Dock verkade dom gå åt fort, så det gäller nog att skynda sig om man ska hinna få tag i en
 
Sv: Shopping till katterna!

Mot närmsta mataffär :idea:
Har visserligen redan köpt en massa god mat till katterna i julklapp, men man kan alltid skämma bort dem lite till.
 
Sv: Shopping till katterna!

Hittade en matskålsduo idag på Charlies i Jönköping. Fastnade för den, från Hansbo, vet att Catit har liknande, kanske de är billigare faktiskt?
Jag fastnade supermycket för den rosa färgen (som btw ser likadan ut som den här på Buke) men inte kan väl två hankatter ha rosa? :o :D
Det blir nog en vit om jag hittar den i närheten...

c1d8f490422311e2802422000a9e0927_7.jpg


Jag shoppade faktiskt två Anju schampon idag, en degreaser och en för vit päls, en klösbräda och en Yeowww! sardin.
 
Senast ändrad:
Sv: Shopping till katterna!

Längesen någon uppdaterade här nu!

Min katta har tappat bort sin favorit så det fick bli lite shopping idag. De fluffiga bollarna är det bästa som finns, köpte tre men den ena la hon beslag på direkt. :p Enda leksaken hon leker med mycket på egen hand och bär omkring på. Vippa, godis och pälsbollar fick det bli.
IMG_5084_zpsf824975d.jpg


edit: Hon leker visst frenetiskt med vippan på egen hand också. :p
 
Sv: Shopping till katterna!

Har ju alldeles glöm att visa katternas julklappar!

En ny fin skål
DSC_0258_zpsfca416c3.jpg


Självklart en massa godsaker
DSC_0259_zps9e3e381d.jpg


De fick ett träd till också, och en klösbräda, men det har jag inga bilder på..
 
Sv: Shopping till katterna!

The Fish bowl eller vad den heter är söt! Däremot verkar den skilja ENORMT i pris överallt!
Charlies Häst & Hund tar 199 kr för den och Arken Zoo här hemma 399 kr!

Thrive ser jag att många köper nu, kan du berätta lite mer om dem? :)
 
Sv: Shopping till katterna!

Våra katter tycker det är supergott! Den ena är små torkade kycklingbitar, den andra torkade räkor. Enkelt och bra.
Vår äldsta katt är löjligt förtjust i räkorna, lillan föredrar kyckling.
 
Sv: Shopping till katterna!

Nu är det dags att putta upp den här tråden! Det är så roligt att se vad andra skämmer bort sina katter med!:D

Själv inhandlade jag detta under gårdagen

mini-DSC_0031-1.jpg


Första Hjälpen-kittet är egentligen för människor, men med lite kompletteringar funkar det nog bra till katterna (och mig också kanske :angel:).

Dessutom har jag köpt en oförsvarlig mängd olika sorters blötmat med förhoppningen att kräsna Socker ska börja gilla det igen...
 
Sv: Shopping till katterna!

kl

Jag behöver shoppingråd!
Har varit sugen på att sälja mitt mörkgråa klösträd ett tag för att byta mot ett ljusare. Vet att jag vill ha ett från Petfun, men har jättesvårt att bestämma mig för vilken modell.

Just nu står det mellan Juliette (bildlänk) och Joy (bildlänk). Länkade bilderna eftersom dom inte är mina.
Vilket skulle ni valt och varför? Prisskillnaden är minimal, så den spelar ingen som helst roll.
 
Sv: Shopping till katterna!

Mina katter hejar på det som går upp i taket. Ju högre spanarplats desto bättre.
 
Sv: Shopping till katterna!

Jag shoppade detta klösträdet för ett litet tag sedan. Mycket poppis. ;)

0512E823-725C-4FAD-85CF-AA516BCD0361-10042-000009C630D24D02_zpsea0624f3.jpg


Favoritplatsen är naturligtvis längst upp....

7EAA8601-B3FE-4D4B-A72D-4D1732EF72F2-1532-00000127A9BC5141_zpsd97a2101.jpg


....men i nödfall går det bra att ligga lite längre ner också. :D

9ADD3B35-C967-4CC1-ACF2-03365FF92424-10042-000009C69DDB206D_zps86362c1d.jpg
 
Sv: Shopping till katterna!

Juliette, helt klart.
Högt upp, många liggplatser (som dessutom har lite kant), klöspelare som ser ut att fungera även om katten sträcker på sig (dvs långa nog).


Själv ska jag till Ullared någon dag i helgen (för första gången i mitt liv) så har laddat plånboken ifall jag hittar nåt skoj till katten (och hundarna).
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 655
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 999
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 836
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp