Shopping till katterna!

20161023_115600_580c92449606ee552cfdfd07.jpg


Lite mer saker till julkalendern, allt från ItsyBitsy :D Dem kommer ääääälska vippan med de olika tillbehören, dem älskar snören :D
 
Någon som vet vad sådana där korgar heter som man kan ha sittandes på dörren under brevinkastet? Nyss flyttat (hade sådana där samlingspost vid ingången till byggnaden på förra stället) och katten verkar intresserad av att vara på posten iaf när jag kommer hem men anse blir mer när han förstått att det det ligger post där innan jag kommer hem...
 
Min ömma moder råkade dammsuga upp kattens älskade pälsleksak (som började ändå gå itu) så nu måste jag köpa en ny ... och det kanske råkar slinka med en eller flera till också :devil::D
Måste bara hitta en ungefär likadan också med äkta päls och jag kommer inte ihåg företaget :meh:
 
ÅH NEJ! VAD HAR DU GJORT!?!?!?!

Nu kommer jag ju aldrig kunna gå och lägga mig. :(
Sincerely,
Crazy Cat Lady
If I'm going down so are you all :sneaky:
Jag lyckades slita mig undan med bara fyra köp och faktiskt så var bara en av dem till mig själv! :angel: *klappar mig på ryggen* (fast jag sparade några i att köpa-mappen)

Ps. Ifall någon undrar så hade de leksaker av äkta päls som de dessutom försäkrade kom av skyddsjakt (om jag uppfattade saken rätt) och inte uppfödning :up: beställde en stor coyotesvans och en bit kaninskinn, så får vi se vad prinsessan säger om det.
 
Levererar dom bara inom Sverige? Kan inte hitta info och det är drygt att kika runt på en hemsida och hitta en massa kul och sen inte kunna beställa :p
 
Levererar dom bara inom Sverige? Kan inte hitta info och det är drygt att kika runt på en hemsida och hitta en massa kul och sen inte kunna beställa :p
Jag vet inte, när jag registrerade mig så behövde jag bara skriva in mitt personnummer, sorry :( Prova?
 
If I'm going down so are you all :sneaky:
Jag lyckades slita mig undan med bara fyra köp och faktiskt så var bara en av dem till mig själv! :angel: *klappar mig på ryggen* (fast jag sparade några i att köpa-mappen)

Ps. Ifall någon undrar så hade de leksaker av äkta päls som de dessutom försäkrade kom av skyddsjakt (om jag uppfattade saken rätt) och inte uppfödning :up: beställde en stor coyotesvans och en bit kaninskinn, så får vi se vad prinsessan säger om det.
De hade dessutom kanintassar! Blev lite eh, det var lite väl mycket för min känsliga mage och så stod det att de var torkade och kunde passa bra som mellanmål och kom ut den vanliga vägen ... :cautious:O_o Alltså.. är köttet och benen kvar i dem? :wtf: Lite för mycket för mig :p men kanske passande för andra?

Och så kunde man betala med Swish! :love::love:
Jag kan inte sluta ösa beröm verkar det som :o
 
Min ömma moder råkade dammsuga upp kattens älskade pälsleksak (som började ändå gå itu) så nu måste jag köpa en ny ... och det kanske råkar slinka med en eller flera till också :devil::D
Måste bara hitta en ungefär likadan också med äkta päls och jag kommer inte ihåg företaget :meh:
Mekatt kanske? Deras hemsida ligger tyvärr nere men man kan maila/ringa dem. Eller så får du komma till Sollentuna Rackethall i helgen för de står här och säljer ;). Jag brukar ha ett lager hemma av deras kaninleksaker. De är väldigt poppis och Biggan äter upp dem ibland :)
 
Mekatt kanske? Deras hemsida ligger tyvärr nere men man kan maila/ringa dem. Eller så får du komma till Sollentuna Rackethall i helgen för de står här och säljer ;). Jag brukar ha ett lager hemma av deras kaninleksaker. De är väldigt poppis och Biggan äter upp dem ibland :)
Åh är det kattutställning där nu i helgen? :love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 071
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 072
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 669
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp