Shopping till katterna!

Råkade visst klicka hem ett nytt träd till Ija
Sålde det gamla för nästan samma pris haha så passade på
Bråkar så mycket med henne nu med inhalatorn så hon förtjänar detta.
Screenshot_20180126-115313.png
 
Jag har shoppat lite inför Älvas ankomst!
IMG_1442.JPG

Jag har även ett paket Orijen Cat & Kitten, samt en ny låda och den kattsanden som hon är van vid från uppfödaren. :)

Som ni ser så har jag valt att ge Life app Cat Cave ett nytt försök. Förhoppningsvis ska det fungera bättre den här gången. Det blev samma turkosa färg som förra gången - jag hade gärna kört på rosa, men det skulle skära sig mot hennes röda inslag i pälsen, såååå... Dessutom matchar den turkosa med gardinerna. :D

Jag har ytterligare ett par leksaker som kommer med skjutsen på lördag. De köptes i julas för att Luna skulle få dem, men jag hoppas att Älva får glädje av dem nu istället. Där är bland annat en sådan där batteridriven kackerlacka. Vi får se om jag kommer ihåg att ta bilder på dem när jag får dem, men risken är väl att det bara blir kattungebilder istället. :D
 
Senast ändrad:
Råkade visst klicka hem ett nytt träd till Ija
Sålde det gamla för nästan samma pris haha så passade på
Bråkar så mycket med henne nu med inhalatorn så hon förtjänar detta. Visa bifogad fil 10643


.... jag bara ser hur jag köper den dyra sabla trädet, anstränger mig med att bygga upp det, svettigt backar undan för att beundra mina dekorativa britter klättrandes - och finner dem båda lyckligt snarkandes inuti transportlådan som trädet kom i. :meh:

Uppskattar din sitt nya träd? :love:
 
Jag känner mig tydligen rik... för jag shoppade lite till idag. :D
IMG_1444.JPG

Lådan till höger nämnde jag i mitt förra inlägg. Lådan utan tak köpte jag idag, för varför inte? Får se hur länge den får hänga med innan jag försöker med lådan med takingång.

Och så en egen Da Bird såklart! :love: Tyvärr fanns den bara med långa staven, men känns den för lång så är det väl bara att knipsa av den lite.

Även en liten matta till lådan och en liten leksaksboll. I frysen ligger en påse Mush, som ska introduceras till kise så snart jag vågar.

PS. Ignorera gärna den döda ampelliljan i bakgrunden. :o DS.
 
Klickade hem lite sand och mat i natt och paket 2/2 har skickats :confused:, jag hoppas det är sanden som kommer först om det kommer olika dagar för mat är det absolut ingen brist på, inte sand heller men det är ju desto tuffare att släpa hem om man skulle behöva till slut.

Tog även och fyllde upp med en leksak för att komma över fraktgränsen och sen plockade jag ut premier som snart är sista datum på så det inte bara förfaller.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
804
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 256
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp