Shopping till katterna!

Nya chipstyrda matskålar så jag kan servera olika mat till dem. Funkar lysande :bump:
20180324_172724.jpg
 
Söker nytt katträd till sovrummet då jag inte fick flytta det i hallen för katten.
Krav är minst 130 högt med sån supergosig bädd högt u
Nån som har ett tips
Har letat och googlat men inte hittat DET trädet
 
Också fynd från utställningsbesöket. Älva har varit svår att kamma med mirakelkammen eftersom hon hellre vill busa med den snarare än att bli kammad med den. Hon har liksom inte insett att det är mysigt.
Jag blev rekommenderad att testa en mindre kam till henne. Sagt och gjort inhandlade jag den här minikammen. Älva vill fortfarande tugga lite på den, men hon tycker minsann att det är lite gosigt när jag kammar kinderna på henne. Jag har fått komma åt och kamma henne mycket mer med den här, så det känns positivt!

Apple TV-kontroll som jämförelse för storleken.
IMG_2247.JPG
 
Jag har precis beställt mat, sand och en sele till Pälsfröken. Risken är att selen är för liten så känns inte jättebra men får väl sälja den om det visar sig bli helt galet.
Köpet hade inte gått igenom av någon oklar anledning, kortet hade täckning så det räckte är ju det första jag tror att jag sumpat med något glömt köp men testade nu att byta webläsare och håller tummarna. (någonstans i minnet har jag för mig att det hjälpt i samband med andra köp så får vara värt att prova)
Tur man inte är ute i sista minuten iaf.
 
Bokat leverans så paketen ska komma imorgon, hoppas verkligen det inte blir något strul för det skulle passa utmärkt då jag ändå är tvungen att vara hemma hela dagen. :nailbiting:
 
Åh, var kommer den ifrån? Hur hög är den?

Nu har jag en lösning som fungerar för mina bissar men leker ibland med tanken på en täckt låda men tycker alltid de jag hittar är så låga/trånga :down:
Det är den här! L 66,5 x B 48,5 x H 46,5 cm.
https://m.zooplus.se/shop/katt/kattoaletter_kattvard/overtackta_kattlador/391737
Jag har alltid fronten/luckan bortplockad eller uppfälld på huvlådor, så får han lite extra utrymme(så länge han är smart och sätter sig åt rätt håll. :p )
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 513
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 260
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp