Shopping till katterna!

Klickade hem lite sand och mat i natt och paket 2/2 har skickats :confused:, jag hoppas det är sanden som kommer först om det kommer olika dagar för mat är det absolut ingen brist på, inte sand heller men det är ju desto tuffare att släpa hem om man skulle behöva till slut.

Tog även och fyllde upp med en leksak för att komma över fraktgränsen och sen plockade jag ut premier som snart är sista datum på så det inte bara förfaller.

Idag kom bekräftelse att paket 1 har skickats, så jag hoppas att dom kommer samtidigt men det verkar ju konstigt så fall.
Spännande :p
 
Idag kom bekräftelse att paket 1 har skickats, så jag hoppas att dom kommer samtidigt men det verkar ju konstigt så fall.
Spännande :p
Jag hade önskat att dom delat upp min beställning på två. Kattmat och ny kattlåda i samma paket ger omöjliga dimension paket som man inte får ett bra gräpp på åt något håll för att bära.
 
Bokat leverans imorgon får se om det är båda paketen eller bara ena. :banana:
Hejsan hoppsan går fortare än vad det stod från början, undrar om Postnord har tokanställt en hög med nytt folk?
 
Suck, jag vill ha ett nytt klätterträd, men det måste vara tak högt och jag har 3m högt. Dessutom måste det vara smalt inte med flera pålar. Är otroligt sugen på ett Kattens No 1 men jäklar vad dyrt det blir med extra förlängningspålar och andra tillval :meh:
 
Vi beställde 10,8kg Orijen Regional Red för 1299kr på ett % erbjudande så nu kommer vi ha mat ett tag!
Vår lille prins äter som en häst så 1,8kg säcken för nästan 500kr har börjat bli lite väl dyr så vi passade på :)
Tack o lov är det 5,4kg x 2 säckar så tror det ska hålla sig fräscht :)

Kan ju tillägga att han uppepå torrmaten dessutom har fri tillgång på blötmat i form av mush (den rosa) och påsar, bortskämd eller bara medlem i familjen? :love::angel:
 
Min rakapparat till katten håller på å ger up. Verkar vara nåt glapp med strömmen. Vad rekommenderar nu? Bara rumpan som rakas.
Vet inte alls vad du har för förutsättningar med päls, underull osv.?

Jag har Moser max45 Ljudmässigt bra, stark, sladd både jag och Pälsfröken gillar den :love: och även Mini Pet CP-1178 som jag var mycket skeptisk till då den är på batterier men fungerar klart bättre än jag ens haft en tanke på kanske du kan slippa undan med en sån?
 
Vet inte alls vad du har för förutsättningar med päls, underull osv.?

Jag har Moser max45 Ljudmässigt bra, stark, sladd både jag och Pälsfröken gillar den :love: och även Mini Pet CP-1178 som jag var mycket skeptisk till då den är på batterier men fungerar klart bättre än jag ens haft en tanke på kanske du kan slippa undan med en sån?
Fluffig tunt underull på perser, bara rumpan som rakas.
 
Köpt matskålar dom 4 i porslin 'a 10kr/st och den gröna i plast var inget pris på så jag frågade en kille som jag pratat med flera gånger på den loppisen och han sa att jag kunde hälsa från honom till kassan att 5kr kostar den. :bow:
Nu brukar förvisso Pälsfröken vara lite kinkig med plast men värt en chansning annars får den flytta till någon annan.
Var även på djuraffären och köpte lite saker och hade turen att få köpa en påse Mush till kraftigt nedsatt pris då den var trasig så ska bli intressant och se om det passar damen.:nailbiting:
Hon äter ju lite smått rått redan så borde gå bra.

(På bilden är skålarna inte diskade ännu utan dom får gå i diskmaskin imorgon.)
 

Bifogade filer

  • image.jpeg
    image.jpeg
    265,2 KB · Visningar: 82
Fluffig tunt underull på perser, bara rumpan som rakas.
Säger mig tyvärr inte så mycket så jag kan tipsa om specifik maskin, det finns garanterat andra på buke som är kunnigare på området.
Men som sagt jag är nöjd med mina maskiner och det funkar bra att ta sig igenom vilken tova som helst med Moser max45 när Pälsfröken är som värst.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 771
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp