Shopping till katterna!

Köpte lite nya leksaker. Nån elektronisk mus som hon bara kommer få ha när jag ser, just nu ser det ut som jag vet inte vad när hon smäller till den. Sen nya favo bollar. Å så en kong som hon bet ett redigt håll i på mindre än ett dygn :cool:
 
Har haft denna kattlåda (LitterLocker) ett tag och måste säga att jag är rätt nöjd!
litterlocker-kissan-hiekkalaatikko-3b.jpg

Tyvärr gick plasten lite sönder på den höga kanten i en flytt, men det var pga brysk hantering. Annars så är den bra pga lätt att tömma den på sand vid behov och de höga kanterna på alla sidor förutom en gör det rätt så säkert från att sanden sprids utanför, som det var risk för förut. Mycket mindre sand nu när jag tänker på det :up:
 
Äntligen har Gustaf & Evita börjat göra fler kattselar i lite roligare färger. Juno har fått en ny sele, en vuxensele. :love: Och jaaaa, jag måste införskaffa ett flexikoppel som inte skär sig i färgen med selen, men jag vet inte om det ens finns flexi 8 m i rosa? :p

Screenshot_20210727_212236_com.android.gallery3d.jpg
 
Jag återupplivar shoppingtråden!

Jag har köpt en fodertunna till tjejerna. Köpte nyligen en 10 kg-påse mat, men blev snabbt tokig på den dåliga återslutningsfunktionen. Så nu har jag denna fina tunna hemma. Jag hoppas att den är lika funktionell som den är söt.

IMG_20220302_170935.jpg

:)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 602
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 975
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 636
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp