Haha, jo paketet med mat och sand gick knappt att lyfta! Stod dock där när jag kom hem från jobbet, så såg ju det direktVad skönt! Det enda jobbiga är när man missat att det kommit och knappt kommer ut genom ytterdörren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jo paketet med mat och sand gick knappt att lyfta! Stod dock där när jag kom hem från jobbet, så såg ju det direktVad skönt! Det enda jobbiga är när man missat att det kommit och knappt kommer ut genom ytterdörren![]()
Jag skulle inte göra det. Har testat att göra så men det blev inte bra allsKöpte ju en stor säck ny sorts kattsand på hemfoder nu i veckan. Kan jag blanda med den gamla? (båda är klumpbildande...)
@cili
Vad var det för sorter? Varför blev det inte bra? Jag har blandat både Ever Clean med Extreme Classic och även någon gång en billig variant från Zooplus utan problem.
Ever Clean och Extreme Classic blandar jag förövrigt väldigt ofta eftersom jag köper Ever Clean när det är bra erbjudanden på det och fyller på med den när "basen" av Extreme Classic sjunker i lådorna.