Shortchaps/leggings

Rie

Trådstartare
Vilka märken är korta i skaften? Har provat flera olika och alla är i längsta laget för mina ben.
Vilka går lätt att ha till vinterskor? Finns det numera några chaps som stängs med kardborrband? Sambon har ett par sådana vilket är praktiskt att ha ovanpå överdragsbyxor.
Tyvärr är hans för stora för mig...
Dessutom gärna bruna, alternativt tyg, då jag har en tabaccofärgad sadel som jag inte vill få svartfärgad.

Sv: Shortchaps/leggings

Dyón:s shortchaps går att få i short, normal och long i alla storlekar. De går dessutom att specialbeställa. Men smakar det så kostar det...

jag har jacsson i xvid pga att mina ben är bredare än vad längden är på dem. var inte så dyra heller ca 300 då var det i tyg finns i olika färger vad jag vet åk in till en butik o fråga det gjorde jag.

Jag köpte ett par bruna short Chaps från Jacson igår..alla andra har pajjat, dyra var dom inte heller 270:- jag tycker dom är korta i skaften..
eklegg02.jpg

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: cassiopeja
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 140
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka