Shortchaps

I

idsling

Ska köpa ett par nya shortchaps och vet inte vart jag ska
börja i den djungeln.
Vill ha ett par i skinn, helst släta.
Någon som vet några sådana som är av god kvalitet och
iaf inte kostar mer än runt 1000 kronor?
 
hööks? börjes? Märket Jacson är väldigt bra, det rekomenderar jag starkt.
 
Jag hade Jacson shapsen förut..och de går sönder efter ungefär ett år, men det beror ju helt på hur mycket man rider också.
Men annars kan jag rekomendera dig att gå in på www.equalityline.se och kolla under "chaps" så finns där jätte snygga fasst de kostar 1300:- men de håller ju!
 
jacksson har mkt trevliga chaps i olika material till bra priser.
 
Har ett par jacson, dom ramlade isär efter ganska kort tid.. Dyons är så snygga men höll inte så länge, för tunna... (en kompis hade såna)
Behöver ett par som håller bra kvalitet, rider ca 4
dagar i veckan så de slits ganska bra.

Dom som finns på hööks, är dom bra?
eller har samma kvalitet som deras andra grejer?

Vet att mountain horse har några snygga,
vet nån något om dem?
 
Jag har ridit i genomsnitt fyra hästar om dagen i mina Dyonchaps som jag har haft i ett år. De håller än. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Ska jobba utanför reykjavik och kan behöva köpa ridskor där om jag inte hittar ngt här innan jag åker. Iaf kan ett par chaps och...
Svar
4
· Visningar
629
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
612
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp