Showträns tips

Westernryttaren

Trådstartare
behöver nytt träns till våren, ljust med silver, tipsa på sådant ni sätt ute på nätet, har hittat lite men behöver mer så jag har lite att välja på.
Allt av intresse, har dock inte bestämt mig om en el två öras.

Sv: Showträns tips

Varför inte göra ett själv, mitt kan jag välja på vad jag vill ha.
Har pannband med knut och två örongrejer som jag kan göra som jag vill med och ha en eller två på.
Förresten skulle jag välja tvåöras om jag köpte för då kan man bara plocka bort det ena om man bara vill ha ett på, det kan man inte med ett ettöras...;)

westernhorsemen.dk
bonanzawestern.com

(köper du 2öras träns kan du alltid plocka av ett om du ångrar dig;) )

Senast ändrad:

Åh på dens idan finns mitt drömträns! Säg till om du ska beställa därifrån så kanske du kan hjälpa mig ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 439
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
780
Senast: startpompe
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: MiaMia
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 575
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Ögonblicksbilden du missade....
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur