F
Flo-Jo
Ni som kanske kommer i håg min gammla tråd.
Så disskuterad vi om att jag oh min sambo skulle köpa en Siberian husky fast vi bor i lägenhet.
Nu om 3 veckor ska vi få lill killen.
Han är bara 4½ vecka nu och är något av de sötaste liv jah någonsin skådat.
Jah vill tacka för att ni fick oss att tänka efter 2 gånger men men vi hade nästan redan då bestämt oss.
Vi hittade en kennel här nere i skåne med jätte finna hundar oh jätte bra ryckte.
När Ikaros som han ska heta blvit större är tanken att vi sakta men säger ska börja dra med honom oh se vad han tycker om de.
Vad jah har förståt så är det inte all Huskys som gillar att dra.
Men vi ska ge de nångra gånger eftersom han är en (drag hund) ska han få syssla med de han är(avlad) för.
Men jah tar gärna emot fler tips om ni har.
Mvh/Frida
Så disskuterad vi om att jag oh min sambo skulle köpa en Siberian husky fast vi bor i lägenhet.
Nu om 3 veckor ska vi få lill killen.
Han är bara 4½ vecka nu och är något av de sötaste liv jah någonsin skådat.
Jah vill tacka för att ni fick oss att tänka efter 2 gånger men men vi hade nästan redan då bestämt oss.
Vi hittade en kennel här nere i skåne med jätte finna hundar oh jätte bra ryckte.
När Ikaros som han ska heta blvit större är tanken att vi sakta men säger ska börja dra med honom oh se vad han tycker om de.
Vad jah har förståt så är det inte all Huskys som gillar att dra.
Men vi ska ge de nångra gånger eftersom han är en (drag hund) ska han få syssla med de han är(avlad) för.

Men jah tar gärna emot fler tips om ni har.

Mvh/Frida