sida med samlade tävlingar

desiree

Trådstartare
finns det någon sida där man kan se alla kommande tävlingar för respektive gren? eller får man vackert sitta och leta upp alla små/stora klubbars egna hemsidor och leta?

Z

zykk

Sv: sida med samlade tävlingar

Du hittar propositionerna på Sv ridsportsförbundets hemsida

Y

Ylva

Propositioner för regionaltävling och högre finns på förbundets hemsida.
Propositioner för lokaltävling och regionaltävling finns på distriktets hemsida. Olika distrikt är olika ambitiösa i detta, en del har länkar direkt till propositionen, en del länkar till klubbens hemsida så får man leta själv och andra har inga länkar alls, bara namnet på klubben så då får man leta reda på ev webadress själv (det är ju inte alla klubbar som har en hemsida).
Propositioner för inbjudningstävling bör finnas på din klubb om klubben är inbjuden
Propositioner för klubbtävling finns på klubbens hemsida (om de har någon), på klubbens anslagstavla/i klubbtidningen eller hur de väljer att nå ut till medlemmarna.

P

Pålly

Man hittar dem på distiktens hemsidor.
Mittsvenska distiktets (jämtland/medelpad/härjedalen?)hemsida: www.mittsvenska.com

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
597
Senast: orkide
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 362
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Jag har min fjording utlånad på foder sedan augusti. Jag gjorde ett spontanbesök för att hälsa på henne och möter en välskött häst vad...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 431
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15