'sidan kan inte visas'

astronaut

Trådstartare
På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy:
Det händer aldrig så på andra sidor eller så bara den sidan. Vilket är jävligt störande iom att jag brukar ha 30 mail o 5 - 6 gbinlägg (vilket är omöjligt att svara på inom 5 minuter).

Det funkar hur bra som helst på andra datorer men inte denna ..

Ngn som har ngt tips på vad det är för fel?
 
Sv: 'sidan kan inte visas'

kan tillägga;
man måste vänta i ca 1 - 2 timmar innan man kommer in på sidan nästa gång..
 
Sv: 'sidan kan inte visas'

Det låter som du har fel på din uppkoppling. Försökt uppdatera drivrutiner och dylikt för modem och inställningar?



Carat skrev:
På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy:
Det händer aldrig så på andra sidor eller så bara den sidan. Vilket är jävligt störande iom att jag brukar ha 30 mail o 5 - 6 gbinlägg (vilket är omöjligt att svara på inom 5 minuter).

Det funkar hur bra som helst på andra datorer men inte denna ..

Ngn som har ngt tips på vad det är för fel?
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 893
Senast: mily
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 098
Senast: __sofia__
·
Anläggning Jag börjar tappa hoppet om att nånsin kunna stängsla in mina vilddjur och vänder mig till bukeoraklet för hjälp…. Flyttade till gård...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 604
Senast: BornAgain
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
10 912
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp