V

vidalinn

Tänker beställa h**ks sidepull till min häst men vet inte riktigt vilken stl jag ska ha..jag har en lite nordsvensk travare på 148cm han brukar dra cob på grimmor med späänet längst ut på nackremmen..men ja tänkte att då kanske de blir litet med cob på side pullet fast å andra sidan så har hästen på bilden sidstycket spänt längst in!!?? Så är det någon som har beställt sidepullet till sin häst och kan berätta hur det är i stl??? tpf
 
Vilken storlek har din häst på träns? Skulle tro att du kan beställa i samma storlek som du har träns till hästen.

Är tveksam om det är någon som har sett detta sidepull i verkligheten än eftersom det inte finns i lager ännu.
 
jaha finns de bara på hemsidan än alltså?? de visste ja inte=) ja tränset är ju osäkert de är ett cob träns o han har de ganska mkt ""utspänt"" men ja är lite orolig för pannbandet och nosgrimman...fats kanske beställer ett full ändå är det för stort så kan ja ju göra nya hål de går ju inte så bra om man köper ett för litet cob :o
 
Har han cob ordentligt utspännt kan han nog ha både cob och full. Så är min häst...(ganska praktiskt)
 

Liknande trådar

H
Hästvård Hejsan! Jag är så orolig över min häst att jag själv börjar känna mig otroligt nere.. tänkte berätta om hans hälta och hoppas att ni...
Svar
13
· Visningar
2 871
U
Utrustning någon som har sidepullet från h**ks med repnos? är de bra? sitter de bra? sen..hur ska man passa in ett sidepull? hur högt/lågt...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Uddatyp
·
F
Utrustning tänkte beställa hem lite grejer eftersom vi här i borås har så grymt dåligt med häst affärer å ingen av dem har vad jag vill ha, som...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 728
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp