Bukefalos 28 år!

skojig å billig?

F

*fia*

tänkte beställa hem lite grejer eftersom vi här i borås har så grymt dåligt med häst affärer å ingen av dem har vad jag vill ha, som vanligt ihihi


tröttnat på h**ks kvalite å vill inte beställa från börjes.


Tänkte beställa nån ny sporre, nytt dressyrshabrak, ev magplatte gjord (e de bara börjes som e så grymt billiga)??, martingall med platta å dressyr skydd.


efter som hästen nu ska gå fältävlan i sommar så behövs sakerna byta ut å flickan har ju äntligen växt.


Tänkte börja me lite budget grejer för att sen byta ut, får ju se om hon kan gå fältävlan å kan uppföra sej i dressyren. :P


SÅ kraven är *hihi*

*billiga snygga shabrak (gärna vit med passopal)
*magplatte gjord billigt brodarna lär la göra sönder den ändå på en sesong.
*billiga sporra
*gärna martingall med platta brun stl cobb


sen vill jag ha tipps, vill hitta matchande luvor å shabrak i snygga färger?


hoppas några orkar hjälpa mej!
 
Sv: skojig å billig?

Jag tycker de har fina grejor på www.horze.com om man inte har någon hästsportbutik i närheten... Har ej beställt nåt än, så jag kan inte uttala mig om service etc...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 791
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp