JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Gotlands Allehanda)
Malin Melin och Galathea klarade första hindret på vägen till final i GA-cupen när hon segrade i 1,20-hoppningen i Rävhagens ridhus i lördags.
En bra dag hade också Zarah Olovsson/Flammabyggets Pingla som vann lördagens svåraste klass, en 1,25-hoppning efter felfri runda på bra tid.
http://www.gotlandsallehanda.se/GEN_Utmatning.asp?ArticleID=1125420
Moderator
Hästnyheter
(SR Gotland)
Zarah Olovsson på hästen Jeannedark av Bolex vann GA cupen i hästhoppning före Marlene Malmqvist på hästen Electrod...
Hästnyheter
(helagotland.se)
En vecka efter finalen i GA-cupen tog Emmi Gardell hem säsongens första tävling i fälttävlan. Efter lördagens dressyr...
Hästnyheter
(GA)
Marlene Malmqvist och hennes skimmelvalack Electrod har "övervintrat" väl. I lördags segrade förra årets GA-cupvinnare i...
Hästnyheter
(Gotlands Allehanda)
Malin Baryard-Johnsson på hästen Butterfly Flip kom tvåa i hoppningens Grand Prix-klass i brasilianska Sao Paulo...
Presentation bukehund(ar) 2025!
Övr. Hund Vår nya familjemedlem 💖
Namn/smeknamn: Ocharovanie Shanel, Violett till vardags (uttalas Vajjlett. Inte jag som har bestämt stavning och...
Lyan
13 minuter sedan
Svar: 68
Visningar: 6 233
Hund
Valp 2025
Svar: 853
Visningar: 60 181
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Ett vidare moment i projekt vardagsrum var att även ta itu med hatt- och skohyllan i hallen. Jag har haft två korgar, en på hatthyllan...
Caoimhe
39 minuter sedan
Svar: 575
Visningar: 30 358
Katt
Evolve
Foder & Strö Jag ger min lucern för extra protein osv, men har egentligen rätt dålig koll olika foder. Är detta ett bättre alternativ till lucern?
Emuliiaa
8 minuter sedan
Svar: 135
Visningar: 7 384
Vård
Stärka 3 åring
Träning Förstår. Fram brukar ju vara mycket enklare att lyfta än bak så kanske något tar emot. Låter vettigt att kolla med veterinär och röntga.
Freazer
42 minuter sedan
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Kan det inte vara så enkelt att det är svårare att böja en kort kraftig hals än en längre slankare?
Lingon
45 minuter sedan