Silvano 1047!!!

R

Rosella

Vad tycker ni om honom? Och är det någon mer här som betäckt sitt sto med honom i år? (Har precis varit och kollat mitt sto på 90 dgr. Och är fortfarande dräktig. :D) Vore kul att höra om någon mer vågat sig på att prova honom!
 
Ursäkta om jag är tjatig men...

Någon som har några åsikter om honom över huvud taget då??? Även negativa!

Har bara sett honom riden på hingstvisningen i våras...(men hade bara ögon för en annan hingst då) så jag har bara för mig att han rörde sig helt ok! Har hälsat på Silvano i boxen och var då super go. Körde ner huvudet i famnen på mig och ville bara gosa. Lugn och fin och väldigt trevlig. :love:

Någon???
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Avel Hejsan! Jag har googlat runt och runt som en tok men blir verkligen inte klok för står olika precis överallt. Så tänkte jag provar...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Ketrawzc
·
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Cheraderama
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
628
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp