Silverline of Sweden?

Sv: Silverline of Sweden?

Jag har inte mer koll än att jag handlade ett träns på tradera. Tror jag gav 129:- och tyckte att det såg klart prisvärt ut.

Ja, det är lite därför jag undrar själv. Klickade själv hem ett canvastäcke för 90 spänn så skulle ju vara intressant att se om någon har några erfarenheter av märket i stort :p

Jag köpte en förbygel/martingal av dem på Falsterbo i somras. Helt OK kvalite för deras pris.

Köpte pannband i det märket på Tradera, kom i dag. Jättefina med glitter för hundringen styck. Inte satt dem på hästen än, men de verkar lovande!

Spännande!

Dock så är jag inte särskilt glad på dem just nu... Fick ett mail idag om att täcket jag hade köpt inte fanns i lager i den storlek jag hade köpt :crazy: Kollar man inte det innan man lägger ut en annons på tradera samt skickar ett mail med kontouppgifter till köparen?

Nej, det gillade jag inte.

Jag har nästan allt i deras laget :) hehe :) Jag gillar dem! Jag har deras 5-point martingal och den är helt UNDERBAR i lädret. Mjukt som bara den, ligger jättebra på hästen och har gosigt fårull på "plattorna" :) Jag har också deras Golden Exclusive träns som jag tävlar i med båda hästarna. Det är ett fruktansvärt vackert träns. Verkligen ett drömträns. Mjukt i lädret och helt fantastisk bra kvalité för det priset. Jag har även deras lädergjord. Den ligger väldigt bra och är SUPERMJUK.

Jag är väldigt kräsen när det gäller läder. Det ska vara mjukt för att inte skava på hästen. Jag har tidigare haft problem med sadelgjordar som skaver vid armbågen på hästen. Men Silverlines sadelgjord är SUPERBRA. Den är mjuk, perfekt utskuren för att inte skava någonstans och är lätt och smidig att ha och göra med. Jag tycker helt klart att ni ska prova Silverlines prylar. Ni kommer INTE ångra er! OBS! Täckerna är stora i storlekarna. Men nu kommer en ny collection in i December som verkar väldigt lovande!

P5290171_96.JPG

Martingalen

P5290148_109.JPG

tränset

Precis vad jag tänkte ;)

Meeen, jag beställde ett av deras träns på Tradera och har hittills iofs bara packat upp det, men det verkar faktiskt vara av bra kvalitet trots det billiga priset. Kommer inte ihåg vad jag betalade, 100-150:- skulle jag kunna gissa på. Dock så gjorde jag en liten miss, pannbandet har tre rosa stenar på vilket jag inte såg i annonsen. O jag älskar rosa i vanliga fall, men kanske inte på min valack ;) Fast funderar på att använda det ändå för det var så otroligt mjukt och kommer nog ligga jättebra på Oliver :)

Nej jag sa bara vad jag tyckte om deras saker :)
Jag tycker mest om tränset för att jag aldrig har sett ett träns i den färgkombinationen innan. Jag tycker det är supervackert! Passar jättebra på mörka hästar!

Men om tränset är sönder så får du ju skicka tillbaka det xD Det byter dem självklart.

Hej!

Jag har köpt täcken och grimmor därifrån.
Super nöjd.

Köpte också från tradera och har märkt att de flesta butiker som lägger ut grejer där har enormt lång leverans tid. Fick mina grejer i från Sliverline dagen efter jag betalat. SUPER NÖJD.

Täcket sitter bra på hästen, lika så grimmorna. Bra kvallité..

Var det det med liksom glitterremsa (ursäkta uttrycket, men brist på bättre ord) istället för kristaller? Gillade det men undrar hur det ser ut i verkligheten? Har du lust att visa bild? :D:angel:

Jag såg det på en häst på en tävling i snapphanarna. Jag tyckte det var fräckt! :D

*kl*

Köpte ett "glittrigt" pannband från SoS och jag tycker att det såg billigt ut, inte alls fint. Köpte även ett pannband med "fuskkristaller" och det ser fint ut men lädret är av dålig kvalitet (känns som dåligt indiskt läder typ).
Är lite sugen att köpa ett träns men vet inte om jag vågar. Okej att man får vad man betalar för men jag vill ha hyfsad kvalitet i alla fall. Vi får se....

Men det är vad jag tycker...

Ja, det var det. Kan ta bild i morrn. Snyggt tycker jag, förutom att det är svängt då... Men det är bara för att jag har nåt emot svängda pannband...

Jag har både pannband (som jag skrev om högre upp i tråden) och en förbygel/martingal. Den senare är i toppenmjukt läder och riktigt fin. Rekommenderas!

Ja det ser ju coolt ut på bilderna! Gillar att det finns i olika färger, gillar inte att det inte verkar gå att byta färg på lädret :/
Är bara rädd att det ska se billigt och hemmagjort ut? Det är ju coolt och lite annat än bara swarowskinbling som ALLA har.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter PS of Sweden har kommit ut på andra sidan efter rekonstruktionen som e-handlaren ansökte om i höstas, kan Breakit avslöja. Vd:n...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 244
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka