Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh, fint att få den förlängd! Inte helt fel! :)
Och jag vet inte riktigt hur länge det är legitimt att ha sin födelsedag som giltig orsak men äh, ett par veckor till borde väl gå bra? :p

KL

Jag är så glaaad. Har lyckats få byta en lektion på fredag så att jag kan åka upp tidigare (annars hade jag ju kommit upp till Götet först kl 20) vilket innebär att jag och E kan fira vår tvåårsdag med en schyst middag!
Har ni några tips på bra, lite lyxigare ställe? Just nu är vi lite inne på att boka bord på "Hos Pelle". Ska tydligen vara bra. Husmanskost, men lite lyxigare typ. Och ändå humana priser..

Sådana terapeuter har ofta rätt. Min mamma är en annan människa som nästan borde vara terapeut, hennes råd till mig när jag föll ner i en svacka var "krama mannen, ät mycket lösgodis och gör bara det viktigaste till att börja med". Mammor är kloka saker.

Ett par veckor it is! Och strunta i restaurangen, köp ett par ringar istället. Så behöver jag inte känna mig så ensam på den punkten :angel:

Hahaha, näru. Jag är mer för mat än smycken. :p Haha

Och förlova oss ska vi säkert någon gång. Bara inte riktigt än. :p

Sådana terapeuter har ofta rätt. Min mamma är en annan människa som nästan borde vara terapeut, hennes råd till mig när jag föll ner i en svacka var "krama mannen, ät mycket lösgodis och gör bara det viktigaste till att börja med". Mammor är kloka saker.

Bra råd från bra människor :D

Lorden: haha, jag rider i linne/t-shirt fortfarande :D

Fanns bara arbetsjackor kvar i typ "såmångaxattduejorkarräkna"-L och det kändes inte värt att knata runt hela kvällen i ett ambulerande tvåmanstält då det var sexton plusgrader och strålande sol på eftermiddagen. Ångrar detta beslut bittert vid det här laget.

Tjoho! Bjuder du på egenproducerad honung med whisky samtidigt som du spelar jazz då?

Självklart. ;)

Tror jag ska göra slag i saken! Har man ett stort hus till förfogande (och ett torp att göra en mini-utflykt till) så är man ju i princip tvungen att utnyttja det, och det är vi lite dåliga på!

Jag åt på Nonnas för några veckor sedan, supergott :d Italiensk restaurang, hög mysfaktor. Min bror har ätit där många gånger och det har alltid varit bra. :)

Jamen det är en annan grej! Jag springer (nåja...) också i t-shirt fortfarande, men då rör man ju på sig. Skillnad att sitta på sin gump på en ridhusläktare. Ridhus är ju det kallaste klimat vår värld känner till, det är en högst empirisk studie jag utfört.

En amerikansk dunjacka av nåt slag. Tokvarm! Höll på att avlida cirka alla gånger solen kom fram, trots -20grader.

Fanns bara arbetsjackor kvar i typ "såmångaxattduejorkarräkna"-L och det kändes inte värt att knata runt hela kvällen i ett ambulerande tvåmanstält då det var sexton plusgrader och strålande sol på eftermiddagen. Ångrar detta beslut bittert vid det här laget.
Du menar att du inte drar storlek 75XL eller vad den där Dressmanreklamen tjatar om?! :nailbiting:
Nu tycker jag att du är lite exluderande i ditt tänk, sätt ett buntband i midjan eller nåt så blir du chic!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
535
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka