Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

"Inspektera ägorna". :love:

Jag tar på mig min krinolin, sidenhandskarna och lite ringlets så är vi game.

Lämpligen i november? Då är jag hemma, och alla är kanske inte tokupptagna inför jul heller. :)

Lellen: Inspektion utlovas. Pälsbollarna som ingår i fastigheterna utlovar mys och vi öppnar dörrarna till vinkällaren. Vi kan dinera i matsalen, dricka whisky i salongen och de mer kulturella kan botanisera i biblioteket. I torpet blir det Antikrundan.

Typ så! Framförallt vet jag ju att du är bättre på att vara hjälpsam och en fin människa istället för att bara tramsa bajsnödigt på internet som undertecknad. ;)

När jag hämtar upp den ur förrådet om ett par månader *önsketänkande* så ska jag kolla märket!

Du är ju självskriven. :) Herr Tass också, nån måste ju liksom underhålla Cindy om inte annat.

Jag räknar kallt med att jag också får vara med, om inte annat som köksslav.. ;)

När jag bara läst halva meningen och inte såg att du svarade Chili trodde jag att du menade att du räknade med att få hänga med mig och E ut på fredag, haha. :D

För all del liksom, men där tänkte vi sitta och käka 2årsmiddag och gulla med varann. :p :D

Sen så insåg jag ju som sagt att du inte skrev till mig. Haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
535
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka