Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Tråkigt med snubben. Hoppas att jobbet och hästen och Borås går bra (dock kan jag inte rekommendera snubbarna, men det är en annan historia... ;) ).

Zarro: Det låter jobbigt att känna så och jag förstår att det är skitjobbigt att inte veta vad du vill. Med M får du ju försöka komma ihåg att han lever med dig för att han vill, inte för vad du jobbar med eller hur långt du kommit i dina studier.

Lycka till med körkortet och plugget!
 
Sv: Singeltråden 53

Meh, fan vad lack jag blir på din chef! Kom hit istället så startar vi egen biologfirma, du kan vara min bookie och hjälpa mig att typ sköta trädgården hemma också. ;) Med egna höns och äppelträd så överlever vi säkert! Växer svamp på tomten också så vi överlever ju. :D
 
Sv: Singeltråden 53

Åh, låter hemskt trevligt. Får man flytta in? Kan se mig själv komma hem till ett hushåll där lården står med nybakad äppelpaj och svampomelette redo på bordet!
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har ju ett rum över som jag inte vet vad jag ska ha där. Så varför inte starta kollektiv? Med vad som finns i trädgården redan idag kan vi till och med lyxa till det med svartvinbärsmarmelad, rödvinbärssaft och rabarberpaj. ;) Som ett litet himmelrike, tycker jag!
 
Sv: Singeltråden 53

Kollektiv! Med tanke på hur många singeltrådare som kommer att vilja bo där så får du nog inreda med våningsängar!
 
Sv: Singeltråden 53

:D

Jag har funderat på att göra nåt slags loft i uthuset. Där är fina balkar i taket men man måste ju liksom inte ha öppet till nock i uthuset... finns ju mer effektiva sätt att utnyttja utrymmet på. ;)
Ska bara bygga badrum först så är ni välkomna sen! :D Reducerad hyra om man visar sig ha färdigheter i saker som tapetsering, snickeri, rörmokeri eller elektricitet...
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har redan erbjudit henne plats i min källare alternativt tält på tomten samt tillgång till trädgårdsland och alla roadkills hon kan komma över, så att äh, jag tror hon väljer mig! :D :D
 
Sv: Singeltråden 53

+Lorden:Tack för era svar.Vi pratade ut igår.Tror det känns bättre för båda två.
Känner mig iaf lite mer positiv idag.
Vi började nämligen kolla på hus för ett litet tag sedan.Jag kollade väl mest för skojs skull först(har nästan alltid gjort) men sen blev det mer allvar och det fick mig väldigt stressad för jag är liksom inte där än trots allt.
Känner att jag först verkligen måste bestämma mig vart jag vill komma men jag är på god väg:
Det jag ska testa på är att vara på en förskola en dag för att se om det kan passa mig eller om jag vill jobba med lite större barn så kan det bli fritidspedagog men om det inte passar mig så vet jag det med.Ni som varit här länge vet nog att jag hoppade av fritidspedagoglinjen för ett år sedan men jag har gått runt och tänkt en massa på det där och egentligen borde det inte vara så fel för mig.
 
Sv: Singeltråden 53

Ooh, roadkill! Blir en fin lapptäckespäls till vintern. Och spännande varianter på söndagsstek. Förstår att hon är lockad!
 
Sv: Singeltråden 53

Kl

Åh vad det är jobbigt att måla! Eller kanske inte målandet i sig, men allt tejpande! Men jag är såå nöjd med färgen :)
 
Sv: Singeltråden 53

Jag håller också på och fixar i min lgh. Det som jag tycker är värst är allt tapetdragande... Nu kommer iofs spackling och slipning så om några dagar kanske jag har bytt åsikt :p
 
Sv: Singeltråden 53

Loft! :love: ;)

Blir det för illa så får jag flytta hem till mamma igen. Hoppas och tror inte att det blir så illa.
 
Sv: Singeltråden 53

Förlåt för ot? HAHA, vi är väl ALLTID OT här? :D

Trist med snubben, men kul med hästen! Hästar :love:
Enklare än män. :p

Haha, jo du har kasnke rätt :angel:
Och ja, just nu går det verkligen bättre med hästarna än killarna! Är väl iofs tacksam för det med tanke på vilken "häst-höst" jag hade förra året...

Jag tyckte ju också att det fanns något mer men är man inte två om det så är det ju tyvärr ganska så kört. Hoppas bara det inte blir jättekonstigt när vi ses nästa gång, när nu det blir, men det kommer ju hända.

Och alltså hästar! :love:
Har fått ett sånt där erbjudande som nästan låter för bra för att vara sant för en som mig. De vill gärna att den 5-åriga (godkända) hingsten kommer ut och tränar och tävlar medan ryttaren är gravid. Nu återstår bara projekt skaffa bil men har satt pappa och brorsan på det så hoppas de kan hjälpa mig!

Nej det är ju trist :( Jag kommer nog inte träffa min direkt, och det känns rött skönt. Vi har inga gemensamma kretsar vad jag vet då han ju var ett badoo-ragg, och bor inte direkt i samma del av stan heller...

WOW! Va häftigt! Hänger gärna med och kollar/tävlings groomar nån gång när du kommit igång!

Not so sure... idag fick jag gå på herr häst ganska hårt under träningen varpå han svarade med diverse gymnastiska krumelurer och en önskan om att servera mig ridhusbotten till middag. Men när jag kom hem så var mannen hemskt beskedlig, hjälpte mig både med maten och gav mig fotmassage. Så näe, det där stämmer nog inte helt

och där är anledningen till att jag inte vill vara singel :D

Jag har ju ett rum över som jag inte vet vad jag ska ha där. Så varför inte starta kollektiv? Med vad som finns i trädgården redan idag kan vi till och med lyxa till det med svartvinbärsmarmelad, rödvinbärssaft och rabarberpaj. ;) Som ett litet himmelrike, tycker jag!

åååh, jag vill med! Behövs inte en miljövetare i ditt biologi-företag?

Zarro: Jobbigt att inte vara på topp, men bra att du pratat med M om det! Tycker det Undret skrev som svar till dig var mycket bra, så tänk på det igen.
 
Sv: Singeltråden 53

Vilken idiotchef. Peppkramar till dig iaf!

Chili: Jag vill också vara med i ditt företag! Behövs det en logistiker kanske? Ingenjörer är alltid bra att ha vet du! :D

Zarro: Pepp! Det kommer att ordna sig! Och jag håller med Undret, mycket klokt skrivet.

KL

Jag gör väldiga svängningar i humöret just nu. Är typ lycklig, nervös, livrädd, deppig, omotiverad samtidigt...Lite jobbigt är det. Men det löser sig nog.
 
Sv: Singeltråden 53

Men fy så tråkigt, låter sjukt att en chef kan få göra så :(

Jag kan skicka torrkött till dig, det borde hålla att skicka med posten!
 
Sv: Singeltråden 53

Vad drygt med jobbet! :(

addan: Nu är jag nyfiken! Fast jag har mina aningar :D Vi måste ses någon dag och promenixa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp