Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Alltså, jag åt popcorn till kvällsmat igår så tja, jag är inte den som är den.
Sockerkaka låter helt okej :D
 
Sv: Singeltråden 53

Kl

Hallå!

Angående fredag så ska jag kunna vara där vid fem men jag ska kolla om det inte var vid sju quizzet börjar kl sju?? Det vore mycket skönare om det gick att va där lite senare än fem. ;) var gott om plats på övervåningen fram tills det började förra gången iaf!
 
Sv: Singeltråden 53

Men det gjorde det svårt, för jag ligger precis mellan 40 och 41 i skor. Så jag vet typ aldrig vilken storlek jag ska ha :p
 
Sv: Singeltråden 53

då tycker jag nog du skall ta 40, faktiskt, tror de töjer sg något då de är i skin :) (Eller så beger du dig och rovar dem i affären :angel: ;))

Chili: Kolla du det! Fick du fb-meddelandet föresten? Jag kan somsagt tidigare än så, men kan sätta mi nånstans och läsa eller nått om ni inte kommer loss :)
 
Sv: Singeltråden 53

Helt klart! Man måste ju få chansen att hinna blunda lite så man inte dör av längtan efter en egen sådan!

Haha! Ja han är allt bra härlig :love:


kl

Har fortfarande inte blivit klokare när det gäller julklappar till sambon. Och inte när det gäller födelsedagspresent till mig själv heller.
 
Sv: Singeltråden 53

Åh, då måste jag hitta någon affär som har den modellen inne.. kanske en större Life-affär..?
 
Sv: Singeltråden 53

Julkalender till sambon med olika små grejer som han gillar/behöver/använder?

Och en Michael Kors-väska till dig

Sådär, fixat :D
 
Sv: Singeltråden 53

Skulle bli bästa jultomten :angel: men är det inte dags för den nu? Jag har hört talas om denna potentiella tillökning till din (väsk)familj sedan ÅR, om det finns kapital så borde det väl vara dags. Håll den borta från vassa valptänder bara!



*kl*

Har nu börjat skriva på C-uppsatsen. Det blir liksom officiellt först när man har öppnat word-dokumentet. Känns lite läskigt. Men å andra sidan så har jag gjort många bra saker idag, varav en del har skjutits upp ett längre tag och tog emot att ta tag i. Ska åka till stallet om en halvtimme och ikväll är det hoppträning. Hästen har dock en låsning i ryggen och ska ridas sjukgymnastiskt så vi får väl se hur konstruktivt det blir. Men det ska bli skönt att komma igång med hoppningen igen efter vilan.
 
Sv: Singeltråden 53

Hejja dig och C-uppsatsen!! Det är kul att skriva C-uppsats (ibland, när man nördat ner sig tillräckligt och kanske ibland till och med vet vad man pratar om)! ;) Vad blir det för ämne på din?
 
Sv: Singeltråden 53

Tror att du skulle bli en utmärkt jultomte :D

Ja, jag har inte köpt en ny väska sedan 11 januari :( The horror!
Men våren och sommaren har varit rätt trög då jag inte har varit särskilt tokkär i någon, fokusen har mest legat på inredning. Men sen mötte jag MK Studded Selma tote och föll som en fura :love:
Jag ska ge mig själv clutchen (i rött) i födelsedagspresent (känns som att den kan komma att användas flitigt i julhelgen), och sen toten (i svart) när jag har varit spyfri i en månad.

Och ja, björndjuret har fått X antal föreläsningar om vad som kommer att hända om han ens tänker tanken på att slipa valptänderna på en av mina väskor :devil:


Duktigt med C-uppsatsen! Vad skriver du om?
 
Sv: Singeltråden 53

yay va bra att du kommit igång med upsattsen! När är det den skall vara färdig?

Hoppas det går bra med hoppträning :) Missar min ridlektion ikväll :( skall prata i kyrkan för en samtalsgrupp... nervös!!
Men nästa vecka är vi några som skall rida privat hopplektion när ordinarie grupp har teoriupehåll, så då blir det kul :bump:
 
Sv: Singeltråden 53

Till allihopa: uppsatsen skall vara inne till handledaren 16 december (eftersom denne måste hinna läsa den innan julhelgen) och deadline är 7 januari. Fördelen med det är väl att jag faktiskt kommer att vara ledig i jul eftersom jag tvingas göra allt i god tid innan. Och sen ska handla om konsumenter och ekologiska produkter. Tänker inte säga något mer eftersom ni väldigt snart kommer att få en enkät som ni ska skicka till alla ni känner så att jag har minst 60-70 svar till första advent :angel:
 
Sv: Singeltråden 53

Seså, jag pluggar och hinner inte sitta här och googla. Visa mig bilder människa!



Edit: inte på Abbe, på väskorna!

Edit 2: jo, gärna på Abbe också, men inkludera en varningstext isåfall.
 
Sv: Singeltråden 53

Nackdelen med att skriva på höstterminen är ju att veckorna mellan julhelgen och deadline faller bort "inofficiellt" eftersom de flesta är långlediga då och inte går att få tag på. På pappret så har vi ju längre tid på oss än i verkligheten. Lovade mig själv dyrt och heligt att skriva resten av mina uppsatser på vårterminen efter den första, och se hur det gick... :meh:
 
Sv: Singeltråden 53

NMV1Q40_mx.jpg


mk_528cc47e9606ee031751ecbc.jpg


:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp