Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

ah, ja det blir ju lite tufft... Skall svara när du skickar enkäten :D Vet själv hur svårt det kan vara att få svar ;)


jaulgreis: jag har ingen väsk-fetisch direkt, men de väskorna var snygga!
 
Sv: Singeltråden 53

Jamen okej då!

VARNING!
Följande innehåll kan vara för sött:


Abbe åker tunnelbana för första gången
f20f8c4a507411e39e3812c048d57f22_8.jpg



Abbe vill komma UPP "JAMENNUPÅENGÅNG" (för att en minut senare vara "MEN SLÄPP NER MIG ÄR DU INTE RIKTIGT KLOK?!")
cc84773c4dff11e3bb1912e37358b744_8.jpg



Abbe innan han kissar på mattan för tredje gången på två dagar (arbetstiteln var "Abbe två minuter innan han hamnade på rea")
bd7db2584e0911e39963120fa72a09c2_8.jpg
 
Sv: Singeltråden 53

Ja jag tycker att de är jätteläckra :d

Och vad bra att det gick att ordna så att ni får ta en lektion en annan dag! Brukar vara ganska skönt eftersom att man ofta inte är lika många som vanligt då :)
 
Sv: Singeltråden 53

Har för övrigt pratat med VÄRLDENS MEST NASALA KVINNA på Michael Kors nu. Bara för att sedan upptäcka att det inte gick att betala med mitt visa. Förstår inte varför det inte gick igenom? Det är ett vanligt visa.
 
Sv: Singeltråden 53

nja, vi köper helt enkelt till en extra lektion, när det ändå inte är ridning :angel: Men verkligen gött att vara lite färre, plu att vi ofta får lite extra lång lektion :D
 
Sv: Singeltråden 53

Ah! Missförstod det, vissa ridskolor har ju vissa datum då man kan ta igen den lektion som man har missat :)
 
Sv: Singeltråden 53

ahaa, nej så har inte vi :p Tack ok lov kunde jag faktiskt slja min lektion idag till en kompis :)
 
Sv: Singeltråden 53

Alltså är så kär i min lilla filur :love:

Åkte in till Kungsgatan för att valla hem mannen och ordnade med lite ärenden. Så vi har åkt buss i rusningstid, samt snurrat runt Hötorget och Stureplan. Och han har bara varit såå cool :love:
Trodde dock aldrig att jag skulle gå runt på Stureplan med en Kavli skinkost stickandes fram från fickan, men känner att det var en mycket skön kontrast till allt det stressade folket.
 
Sv: Singeltråden 53

Men alltså, åh! :love:

Går det att gå runt med en sån på stan utan att varannan människa ska stanna och hälsa?
 
Sv: Singeltråden 53

Går det att gå runt med en sån på stan utan att varannan människa ska stanna och hälsa?

Svar: Nej.

Och det är rätt jobbigt faktiskt. Alltså det är alltid trevligt med folk som frågar om de får klappa. Men de andra som bara dyker ner... :banghead:
Han är lite blyg och försiktig av sig, så han blir lätt skrämd av främlingar, och ofta står han och spanar efter folk. Så vi lägger mycket tid och energi på skvallerträning och att göra oss mer intressanta än de där störningsmomenten. Så när folk bara dyker ner utan att fråga så förstör de vår träning och skrämmer honom.


Jag försöker att bara kolla på honom (alternativt ner i marken), får man ögonkontakt med folk är det oftast kört. Har märkt att de som är absolut trevligast är folk med barnvagn, men de kanske är vana själva vid att främlingar stannar en (och vet bäst) :D
 
Sv: Singeltråden 53

Och ÅÅÅÅH. Min telefon har gått sönder! Det går inte att stänga av den (den låser bara av skärmen). Bajs bajs bajs bajs bajs.
 
Sv: Singeltråden 53

Det där gick ju bra, varningstexten fungerade ungefär lika bra som när ens föräldrar förmanade att "du får ABSOLUT inte gå in där/äta det där/göra det där/säga sådär".

Total MOTSATT effekt :meh:

Men han är bedårande, helt bedårande. Det tyckte mannen också när jag skrek "TITTA HÄÄÄÄR" och tryckte upp bilderna i ansiktet på honom. Han hade ingen möjlighet att värja sig från Abbe-attacken. Stackarn.
 
Sv: Singeltråden 53

Beställ från typ Netaporter istället? Eller var pratade du med denna nasala varelse? På NK?

Jag gillar att paketet från Netaporter är ungefär lika exalterade att få som själva innehållet.
 
Sv: Singeltråden 53

Förstår det. Vet att det kan vara jobbigt nog med valp av annan ras, en som dessutom ser ut som en nallebjörn måste vara ett helvete...

Vad har du för telefon? Min har också gett upp, går inte heller att stänga av (eller jo, det går, men den startar sig själv igen direkt efteråt), det går inte att stänga av skärmen manuellt utan man måste vänta på att den slocknar på egen hand, plus att den lever sitt eget liv och ställer in diverse inställningar när den känner för det (att sätta sig själv i flygplansläge är en favorit). Så det är dags för en ny och jag vet inte vad det ska bli...
 
Sv: Singeltråden 53

Jag ringde till Michael Kors (det numret som finns på deras hemsida), så jag pratade med någon i Amerikat! Tyvärr så har de den inte på Netaporter :(

Nackdelen med att köpa dem online är att man inte alltid får ett sånt fint paket. När jag köper väskorna i butik brukar jag alltid säga att det är en present :angel:
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har en Samsung Galaxy S4, jag köpte den i juni så den borde inte lägga av än. Och jag köpte den via Halebop, så jag kan inte gå till en fysisk butik med den. Jag har mailat dem nu i alla fall, förhoppningsvis går det relativt snabbt!
 
Sv: Singeltråden 53

Kan de inte ta hem den till NK då? Säg att den är till drottningen eller Marie Serneholt eller nån annan cäläbriity!
 
Sv: Singeltråden 53

Ahaa, ja då är du inte ensam om att få problem med den. Tror att alla jag känner som har/haft en sån fått ganska rejäla problem väldigt tidigt. Så en Samsung är det som står längst ner på min lista, faktiskt.
 
Sv: Singeltråden 53

Men åh! :(

Jag är nästan sugen på en iPhone (mannen har en iPhone 4) då den flyter på lite bättre. Å andra sidan tycker jag att allt annat är bättre på min Samsung, men det är ju väldigt irriterande att den kan vara så seg (typ när man skickar ett sms och ska skicka ett till direkt efter).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp