Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Aha, då är jag med. Ta på dig sin rock och ta med dig kattsson ut en kvart eller så, så du får lite sol på dig! Ska ni leka? ;)

The Outnet var helt nytt för mig men efter att ha ögat igenom det snabbt är jag mycket imponerad! Vad har vi hittat för något?!

Alltså han jag bor med har fått för sig att Tory Burch's logga ser ut som en svastika. Men det gör det väl ändå inte?

tory_burch.png

:D

Den stora björnen! Den lilla björnen skulle aldrig få för sig att komma med ett så pass dumt uttalande, han älskar fasjön och trender. Speciellt colour blocking och neon.

b091e5c0521211e3815e12cd270dc62a_8.jpg

Det verkar vara SALE-delen av Netaporter helt enkelt. Då bör man ju våga shoppa därifrån?

Hittade följande kommentar på kläder.nu:

För att sammanfatta tycker jag att TheOutNet.com jobbar otroligt proffsigt. Snabba svar, snabba leveranser (för att vara utomlands) och dessutom har de riktigt bra utbud för att vara en outletbutik.
Jag är riktigt nöjd med min beställning och kommer säkert beställa därifrån igen om rätt saker dyker upp! Stort plus även för fint packade varor i söt shoppingpåse.

Jag skulle beställa! :)

Kanske dumt att posta MK-saker på rea som jag tror att du skulle gilla... nu när jag tänker efter.

Kanske dumt att posta MK-saker på rea som jag tror att du skulle gilla... nu när jag tänker efter.

You think? När jag trodde att plånboken hade slutat upp hos sopsuget så hann jag tänka "Men det är ju bra, då kan jag ju inte handla något på ett tag".
Är i och för sig bra på att planera mina köp, men fick lite dåligt samvete efter att ha gått loss på asos (två gånger på en dag) och Michael Kors...

Hade jag varit rik så hade jag köpt den från DvF, för att ha i reserv liksom :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 346
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 738
Senast: Mineur
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 264
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur