Hedinn
Moderator
Om jag vore du skulle inte jag hänga upp mig alltför mycket på vad han sa till din kompis. Personligen är jag en sån som i princip aldrig säger något sånt till nån, ens närmsta vännerna, om jag inte är "säker på att det är äkta" så att säga. Och det vet jag sällan innan det gått en bra bit längre än ni kommit.Är nu hemkommen efter en exkursion i Stockholm och under tiden vi var där delade jag boende med killen jag som får mig att se ut såhär ->. Har fortfarande inte sagt någonting och det kändes inte awkward när vi umgicks bara vi två, utan vi pratade mest om ditt och datt innan vi insåg att det kanske var dags att sova om vi skulle orka med morgondagen
. Även under dagarna umgicks vi mest hela tiden, gick och fikade tillsammans när vi vaknat alldeles för tidigt en morgon och så vidare. Han har smsat mig både igår och idag och vi har alltså pratat idag i princip sedan klockan ett. Han gör mig galen, haha!
Har redan skrivit om han här i tråden så detta kanske blir lite upprepning men ändå.. Till min kompis har han sagt att han inte känner någonting för någon här på ön, men kan han sluta bjuda mig på cider, höra av sig hur jag mår, bära mina böcker, hålla upp dörren osv osv och bara vara "normalt vänlig"
*tack för att jag fick skriva av mig*![]()
Nu måste det ju givetvis inte vara så för din del, men jag tänker speciellt om han vet att ni är vänner (vilket jag antar), känns det kanske inte helt bekvämt för honom att tala om för den personen att han har intresse av dig, om det är så.