Bukefalos 28 år!

Singstar till PS3:an

Emtherlia

Trådstartare
Jag har nu köpt singstar till ps3:an :laugh:
Men det är en sak jag funderar på; man kan ju rappa till tex Eminem, men hur gör man för att få så bra poäng som möjligt? I rappen så är det man tex inga toner man ska träffa.:confused:

nån som vet?
 
Sv: Singstar till PS3:an

Det är sjukt svårt att förklara men... lär dig texten utan till och hur högt och lågt det far...och så vidare.....jag har ett singstar där man sjunger Jennifer Lopez-jenni from the black...och där är det rapp, men jag kunde texten från tidigare så de gick mycket lättare ...tex min bästis fick kämpa jätte hårt för att få 10 p så de varierar jätte mycket
 
Sv: Singstar till PS3:an

hmm, jag vet inte riktigt om jag förstår:crazy:

menar du att det är som vanligt som när man sjunger fast man får ingen "hjälp" med vart man ska ligga i för tonläge?
 
Sv: Singstar till PS3:an

jo de stämmer men ja tror inte att jag kan hjälpa någonting mer.. fast de var ju till inte så mycke hjälp :/ men du får nog klura vidare...eller mumla någonting
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 565
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 667
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 714
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp