Singstar till PS3:an

Emtherlia

Trådstartare
Jag har nu köpt singstar till ps3:an :laugh:
Men det är en sak jag funderar på; man kan ju rappa till tex Eminem, men hur gör man för att få så bra poäng som möjligt? I rappen så är det man tex inga toner man ska träffa.:confused:

nån som vet?

Sv: Singstar till PS3:an

Det är sjukt svårt att förklara men... lär dig texten utan till och hur högt och lågt det far...och så vidare.....jag har ett singstar där man sjunger Jennifer Lopez-jenni from the black...och där är det rapp, men jag kunde texten från tidigare så de gick mycket lättare ...tex min bästis fick kämpa jätte hårt för att få 10 p så de varierar jätte mycket

hmm, jag vet inte riktigt om jag förstår:crazy:

menar du att det är som vanligt som när man sjunger fast man får ingen "hjälp" med vart man ska ligga i för tonläge?

jo de stämmer men ja tror inte att jag kan hjälpa någonting mer.. fast de var ju till inte så mycke hjälp :/ men du får nog klura vidare...eller mumla någonting

Liknande trådar

Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
937
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 757
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
865
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025