Sitter pojkarna ner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sitter pojkarna ner?

Inte bara sätter sig på det kalla, man kan ju rammla ner i toan då också. :D
 
Sv: Sitter pojkarna ner?

Lånar knapp.
Är det ingen som tycker att tjejer skvätter mer än killar?? Jag blir vansinnig på folk av kvinnligt kön som prompt inte kan sitta ned på toan utan måste stå och kissa ned hela toaletten. Tycker faktiskt att killar verkar skvätta betydligt mindre. Om man inte vågar sitta ned på ringen pga bacillskräck kan man lägga ut papper. Jag brukar torka av ringen innan. Det är väl i princip bara salmonella som man kan få av att gå på samma toalett, inga könssjukdomar, och om man tvättar händerna ordentligt blir det heller ingen salmonella om man inte har några sår, antar jag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
20 239
Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 754
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Vad har hänt med flytande Alvedon? Barnen har i alla år aldrig nånsin knorrat över flytande Alvedon, den som är som vatten. Men nu...
2
Svar
28
· Visningar
2 036
Senast: emma74
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 007
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp