Sitter pojkarna ner?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Kat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 405
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sitter pojkarna ner?

Inte bara sätter sig på det kalla, man kan ju rammla ner i toan då också. :D

Sv: Sitter pojkarna ner?

Lånar knapp.
Är det ingen som tycker att tjejer skvätter mer än killar?? Jag blir vansinnig på folk av kvinnligt kön som prompt inte kan sitta ned på toan utan måste stå och kissa ned hela toaletten. Tycker faktiskt att killar verkar skvätta betydligt mindre. Om man inte vågar sitta ned på ringen pga bacillskräck kan man lägga ut papper. Jag brukar torka av ringen innan. Det är väl i princip bara salmonella som man kan få av att gå på samma toalett, inga könssjukdomar, och om man tvättar händerna ordentligt blir det heller ingen salmonella om man inte har några sår, antar jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Imogen
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 623
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 057
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 221
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka